سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره روابط عمومی و ارتباطات

جناب آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

نشست صمیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با جوانان محله اسلام آباد 2 در مسجد امام جواد(ع)

نشست صمیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با جوانان محله اسلام آباد 2 در مسجد امام جواد(ع)

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با جوانان محله اسلام آباد 2 و مسائل اجتماعی فرهنگی و ورزشی محله دیدار و گفتگو کرد.   

مصطفی میلانی در این دیدار خواستار شناسایی، بررسی ‌و انتقال دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  محله و ایجاد بسترهای مناسب جهت مرتفع کردن مشکلات منطقه از طریق پایگاه و مسجد محله و مسئولین مرتبط شهری توسط جوانان و نوجوان محله شد 

وی ایجاد انگیزش لازم در جوانان منطقه جهت ارتقاء سطح علمی و فرهنگی و اجتماعی جوانان منطقه و در مقابل آن مرتفع نمودن مشکلات این حوزه از طریق این جوانان مستعد را لازم و ضروری دانست.

در این دیدار، فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری ارومیه در  سطح منطقه جهت برخورداری کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده ها از دوره‌ های آموزشی متعدد و استفاده از ظرفیت های مساجد و امکان سنجی از این ظرفیت ها و فضا ها موجود مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ضمن بازدید از محل های ورزش جوانان اسلام آباد 2  در خصوص توزیع امکانات و همکاری و همیاری ظرفیت های فی‌مابین مسجد و این سازمان قول مساعد داد.

مطلب قبلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از فعالیت های قرآنی، محمد علی یوسفی، حافظ و قاری جوان شهرستان ارومیه تقدیر و تشکر کرد
مطلب بعدی پارک آموزش ترافیک زیر نظر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به فعالیت خود ادامه می دهد
Print
1411 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

 

 آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

آمار بازدید
دی ان ان