سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره روابط عمومی و ارتباطات

جناب آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

همایش تخصصی زنان تمدن ساز جهان اسلام برگزار شد

همایش تخصصی زنان تمدن ساز جهان اسلام برگزار شد

همایش تخصصی زنان تمدن ساز جهان اسلام تحت عنوان “در مکنون” طی امروز در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از طنین انداز شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، کلیپی مناسبتی در خصوص عفاف و حجاب پخش شد.

در ادامه این مراسم مسئول سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی پس از خوشامدگویی به میهمانان، لحظاتی در خصوص عفاف و حجاب و جایگاه رفیع بانوان در اسلام سخن گفت.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه طی سخنانی به اهمیت مقوله عفاف و حجاب و حقوق شهروندی اشاره و بیان کرد: باید تمام تلاش خود را در جهت فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف به گونه‌ای که فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار داده شود، به کار گیریم.

در این مراسم میهمانانی از کشور گرجستان و آذربایجان نیز حضور یافته بودند و در مورد عفاف و حجاب و فعالیت اجتماعی زنان در نگاه بین الملل سخنرانی کردند.

دکلمه خوانی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت، تجلیل از برگزیدگان طلایه داران عفاف و حجاب و در پایان قرائت دست جمعی دعای فرج امام زمان(عج) حسن ختام این مراسم بود.
مطلب قبلی اردوی یک روزه سیاحتی فرهنگی بمناسبت میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع)
مطلب بعدی برگزاری کارگاه کتابخانه سیار شهری در فرهنگسرای شهریار
Print
177 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

 

 آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

آمار بازدید
دی ان ان