سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره مالی و اقتصادی

 

 

جناب آقای آرمین فیضی

رئیس اداره مالی و اقتصادی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

چهل و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برگزار گردید

چهل و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برگزار گردید

چهل و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با هدف انتخاب رئیس کمیته ورزش و تفریحات سالم به صورت وبینار و با حضور رؤسای سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهرهای کشور برگزار گردید.

در این وبینار موضوعات مربوط به ورزش و سلامت و تفریحات سالم و نقش سالم و سازنده‌ای که سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهرهای کشور می‌توانند در همین راستا ایفاء نمایند مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت سپس انتخاب رئیس کمیته ورزش و تفریحات سالم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از بین شهرداری‌های واجد شرایطی که پیش از این آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده بودند در دستور کار قرار گرفت.

در چهل و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به شکل وبینار – سمینار تحت وب- برگزار گردید مصطفی میلانی، قائم‌مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به نمایندگی از سازمان در این نشست شرکت کرده بود.

مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران متشکل از 19 کلانشهر بوده که از سال 1378با هدف انتقال تجارب موفق و هم‌افزایی و همکاری‌های سازنده بین شهرداری‌‌های کلانشهرهای کشور، تشکیل گردیده و شهرداری کلانشهر ارومیه نیز عضو مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران است.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با عضویت سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهرهای عضو مجمع، بررسی راهکارهای اثربخش در موضوعات فرهنگی و اجتماعی و تعامل همه‌جانبه در راستای انتقال دستاوردها و به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهرها همچنین افزایش سطح تعاملات با دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور را برعهده دارد که در ساختار اداری خود، کمیته‌های متنوعی برای موضوعات اساسی رسالت و ماموریت سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد کمیته ورزش و تفریحات سالم یکی از این کمیته‌ها محسوب می‌گردد. / انتهای پیام

مطلب قبلی جلسه شورای اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تشکیل شد
مطلب بعدی قدردانی مدیر و جمعی از هنرمندان گروه فرهنگی هنری موعود حسینیه حضرت مهدی (عج) از رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه
Print
1308 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان