سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد

جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه روز دوشنبه دوم مرداد ماه به ریاست عادل اعظم انهر و با حضور منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و عضو کمیسیون فرهنگی،نقی پور رئیس سازمان،سیاح مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه ،معاونین سازمان، مدیر ادارات، مسئولان فرهنگسراها و اعضا تیم کاراته شهرداری ارومیه به میزبانی این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از قرائت تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید، محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، مقدم مدعوین حاضر در این جلسه را خیر مقدم عرض نمود.

در ادامه از اعضای تیم کاراته شهرداری ارومیه که اخیرا در مسابقات کشوری افتخار آفرینی کرده اند با اهدا لوح تجلیل بعمل آمد، همچنین از کارکنان برگزیده سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه توسط اعضا کمیسیون و رئیس سازمان با اهدا لوح تجلیل شد.

پس از مراسم تجلیل، رئیس سازمان با قرائت گزارشی از عملکرد سازمان در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ و قیاس این عملکرد با سنوات گذشته که با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است، از ریاست و اعضا کمیسیون درخواست کرد برای تداوم برنامه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی، حمایت های این کمیسیون پر رنگ تر از قبل باشد.

ارائه خلاصه ای از شرح فعالیت معاونت های سازمان و همچنین فرهنگسراها توسط مسئولان هر بخش، و ارائه پیشنهادات و انتفادات جهت رفع موانع با حمایت شورای اسلامی شهر ارومیه،ادامه بخش این جلسه بود.

منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات حاضرین در جلسه، دقایقی در خصوص پرداختن به تغییرات فرهنگ روز جامعه، تقویت فرهنگ بومی و همچنین بحثهای آموزش شهروندی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان عادل اعظم انهر ریاست این جلسه با تاکید بر اینکه با انتقاد رشد خواهیم کرد افزود: با همدلی برای یک هدف مشترک گام برداشته ایم و باید الگویی موفق برای کشور بوده و بعنوان شهر فرهنگی ایران نخست باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از فعالیت سازمان و فرهنگسراهای تابعه تقدیر و تشکر کرد و تداوم این فعالیتها را از اهم برنامه های سازمان قلمداد نمود و تصریح کرد: برای کار فرهنگی باید هزینه کرد، چراکه هزینه در کار فرهنگی یک سرمایه محسوب می شود،باید بانکهای اطلاعاتی نخبگان فرهنگی، هنری و ورزشی را شناسایی کرده و با دعوت از این نخبگان در راستای پیشبرد اهداف تلاش کنیم.

این جلسه که با دستور کار عملکرد معاونت ها و فرهنگسراها تشکیل یافته بود سه ساعت به طول انجامید و در پایان در یک جمع بندی نهایی مقرر شد اعضا کمیسیون موارد پیشنهادی را در صحن علنی شورا مطرح نموده و با تخصیص بودجه برای کارهای فرهنگی، مشکلات این سازمان را رفع و مسیر را برای تداوم برنامه های این سازمان هموار کنند.
مطلب قبلی مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا برگزار شد
مطلب بعدی نشست تخصصی رئیس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلان شهر ایران با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه
Print
387 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان