سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میزبان دبیران و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد ارومیه

  • 14 فروردین 1400
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1187
  • 0 نظرات
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میزبان دبیران و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد ارومیه
به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، جلسه هم‌اندیشی با دبیران و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد ارومیه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و با مشارکت و هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهر ارومیه برگزار گردید.
مصطفی میلانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این جلسه طی سخنانی با اشاره به ایجاد پنجره واحد فرهنگی و لزوم پرهیز از هرگونه موازی‌کاری در زمینه تولید محتوا و اجرای برنامه‌های فرهنگی؛ گفت: مردم منبع اصلی تامین بودجه شهرداری‌ها محسوب می‌شوند و ما مکلف هستیم تا این بودجه را برای خود مردم و به نفع شهروندان با تمام وسواس و دقت هزینه کنیم چراکه پابرجا بودن و ماندن این نهاد فرهنگی نوپا به دلیل حمایت‌های مادی و معنوی همین مردم است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه، به تشکیل 6 کارگروه در حوزه‌های تخصصی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای سالجاری با عضوگیری از جوانان نخبه سطح شهر به تناسب هر موضوع از ظرفیت جوانان در این کارگروه‌ها استفاده خواهد شد. 
مصطفی میلانی از تلاش و عزم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برای حمایت از سمن‌ها و در اختیار گذاشتن امکانات فضاهای شهری برای تسهیل فعالیت سمن‌ها خبر داد و خاطرنشان ساخت: این سازمان مشتاق استفاده از طرح‌ها و ایده‌های جوانان نخبه بوده و آماده هرگونه حمایت مادی و معنوی از طرح‌های خلاقانه‌ای است که از سوی نخبگان ارائه شده و به نفع مردم باشند.
در بخشی از این جلسه؛ نمایندگان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد شهر ارومیه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر ارومیه پرداخته و مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.
گفته می‌شود از مجموع 117 سازمان مردم نهاد فعال در استان آذربایجان‌غربی، تعداد 86 سمن در مرکز این استان فعال بوده و مابقی در 13 شهرستان دیگر این استان به فعالیت مشغول هستند. در شهرستان‌های ماکو، نقده، تکاب و پلدشت هیچ سازمان مردم‌نهادی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان درحوزه‌های مرتبط تشکیل نشده است./ انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان