سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

سردر هر خانه‌ای به پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی مزیّن می‌شود.

سردر هر خانه‌ای به پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی مزیّن می‌شود.

در عمل به بیانات رهبری معظم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با همکاری و مشارکت شهروندان و با استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای تابعه، نصب پرچم غرورآفرین کشور عزیزمان ایران اسلامی را بر سر در مغازه‌ها و معابر تمام محلات شهر در دستور کار خود قرار داده است. 

در طرح نصب پرچم و آذین‌بندی محلات فرهنگسراهای 10گانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه همکاری و هماهنگی جدی داشته‌اند که بر مبنای همین طرح؛ نصب پرچم بر سردر مغازه‌ها و منازل شهروندان فرهنگ‌سازی خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در آغازین سالهای پیروزی شکوهمند ایران اسلامی؛ جشن هفته انقلاب، آذین‌بندی و استفاده از هنر در این زمینه همچنین نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز آن در سراسر سطح شهر و روستاها را توصیه نموده بودند که اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گامی در جهت فرهنگ‌سازی در این زمینه ارزیابی می‌گردد.

مطلب قبلی دیدار مسئولین کارگروه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و ارائه پیشنهادات تصمیم گیری نحوه برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن.
مطلب بعدی ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه نیازمند تدوین راهبردهای فرهنگی اثربخش است
Print
1455 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان