سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

مسئولین فرهنگسراهای منطقه 3 با شهردار این منطقه دیدار و گفتگو کردند

مسئولین فرهنگسراهای منطقه 3 با شهردار این منطقه دیدار و گفتگو کردند

در جلسه‌ای که به منظور ارتقای سطح هماهنگی‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بین فرهنگسراهای منطقه 3 با شهرداری این منطقه تشکیل شد، سرپرست فرهنگسراها با شهردار منطقه 3 ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی که در ادامه همکاری‌های دوجانبه بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با شهرداری‌های مناطق 5گانه انجام شده است مهدی حداد سرپرست فرهنگسرای هنر، هماهنگی، همکاری و تعامل بین فرهنگسراها و شهرداری‌های مناطق مختلف کلانشهر ارومیه را گامی بسیار ارزنده در زمینه اجرای موفق برنامه‌های فرهنگسراها توصیف کرد و گفت: فرهنگسراها بایستی در فعالیت‌های خود قطعاً با شهرداری هر یک از مناطق همکاری و هماهنگی داشته باشند.

حداد، سرپرست فرهنگسرای هنر شهرداری، فرهنگسراها را با لحاظ ارتباط مستمری که با شهروندان هر یک از مناطق دارند زبان گویای مردم منطقه عنوان کرد و افزود: در فرهنگسراها عمدتاً با دو مقوله سر و کار داریم یکی بحث محله‌محور بودن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و دیگری بحث تخصصی فعالیت فرهنگسراها؛ و ما در فرهنگسرای هنر در هر دو محور یاد شده برنامه‌های متنوعی در دست اجراء داریم که ان‌شاء‌الله با همکاری شهرداری منطقه 3 ؛ به لحاظ کمی و کیفی، برنامه‌های مذکور را ارتقاء خواهیم داد. 

جواد حقیقی شهردار منطقه 3 ارومیه با قدردانی از نگاه تعامل‌محور سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و تلاشی که در زمینه افزایش سطح همکاری‌ سازمان و فرهنگسراهای تابعه با شهرداری‌های مناطق 5 گانه کلانشهر ارومیه داشته و دارند؛ گفت: موضوع اصلی فعالیت فرهنگسراها همچنانکه از عنوان این مجموعه‌ها پیداست انجام کار فرهنگی است و یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداریها، نهادینه‌سازی مقوله فرهنگ در جامعه هدف و در کل فرهنگ‌سازی است.

شهردار منطقه 3 ارومیه با اشاره به لزوم اقناع اجتماعی و متقاعدسازی شهروندان به رعایت قوانین و مقررات شهرداریها، افزود: آنچه از فرهنگسراها مورد انتظار است تلاش در جهت فرهنگ‌سازی است تا شهروندان با اعتماد به شهرداری قبل از هرگونه اقدام به خرید زمین یا شروع ساخت و ساز و انجام امورات خود در چارچوب مقررات به نحو مستقیم به خود شهرداری مراجعه کرده و از هرگونه رجوع و یا اتکاء و اطمینان به اشخاص غیرسرپرست که جایگاهی در سیستم اداری ندارند اجتناب نمایند.

شهردار منطقه 3 ارومیه عدم مراجعه مستقیم مردم به شهرداری و اقدام خودسرانه آنان در خرید زمین‌های قولنامه‌ای بدون استعلام از شهرداری را یکی از مواردی برشمرد که به بروز ضرر و زیان به شهروندان منتهی می‌شود چراکه اطلاع از خلافی یا عدم خلافی زمین مورد بحث یا وجود یا عدم وجود هرگونه موانع در ارائه خدمات قانونی به ملک مورد معامله موضوع مهمی است که شهروندان بایستی قبل از هرگونه اقدام در این زمینه مدنظر قرار دهند. 

در ادامه این گفتگوی صمیمی، عطا اردلانی سرپرست فرهنگسرای اندیشه و رحمان محمدی سرپرست فرهنگسرای شهریار نیز هرکدام به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و به برخی از موانع و تنگناهای موجود همچنین بسترها و ظرفیت‌های همکاری و هم‌افزایی مشترک با شهرداری منطقه 3 اشاره کردند. / انتهای پیام

مطلب قبلی اولین وبینار کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهر مشهد برگزار شد
مطلب بعدی جلسه گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد
Print
1245 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان