سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

همایش این عمار به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

همایش این عمار به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

همایش این عمار به همت پایگاه مدافعان حضرت زینب (س) و به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،  همایش این عمار به همت پایگاه مدافعان حضرت زینب (س) و به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد. در این همایش رئیس سازمان ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از حضور مهمانان و فرماندهان گفت: ٩دی و هفته بصیرت هفته ای است که ملت ایران برگ زرینی دیگری را در تاریخ انقلاب ايران اسلامی رقم زدند.

 

فرهنگ صفایی پور با بیان این که  حماسه مردمي ٩ دی نمایش بصیرت و هوشیاری ملت مومن، مقتدر و غیرتمند  ایران اسلامی در مقابل فتنه ٨٨ بود، اظهار کرد: اين توطئه فتنه ای بود که در حقیقت دشمنان انقلاب برای انقلاب اسلامی ايران تدارک دیده بودند.

به گفته وی حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری سبب شد که تمام این فتنه ها در حقیقت نقشه بر آب شود و مردم بيش از پيش پشتیبان ولایت فقيه باشند.

 

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت : مقابله با فتنه ٨٨ را می توان یکی از شاخص های انقلاب اسلامی ايران برشمرد، بصیرت مردم علی الخصوص مردم عوام سبب شد که توطئه های دشمنان در نطفه خفه شود.به گفته صفایی پور امروزه بصیرت یعنی؛ دشمنان ، ملت غیور ایران را بهتر بشناسند و بدانند که نمی توانند با مردم سرافراز ایران مقابله کنند. وی ادامه داد: از تمامي عوامل اجرایی، علی الخصوص عزیزانی که در اجرای برنامه های متعدد فرهنگی ، مجموعه ما رو یاری می نمايند كمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

صفایی پور افزود: در پایان برای ملت فهیم و همیشه در صحنه و مسئولین انقلابی آرزوی موفقیت و توفیق مسئلت می نمایم.

 

در این همایش نماینده ولایت فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تقدير از تمامی عزیزان در اجراي اين همايش با اشاره به بنر نصب شده ، با عنوان این عمار گفت: اين كلمه ذكر اميرالمومنين بود . امیرالمومنین گاهی در تنهایی می نشستند و به یاد دوستان قدیمی خودشان می افتادند و اشک می ریختند و اسامي آنها را نام می بردند . (اين ذو الشهادتين؟ اين جعفر ؟ اين عمار؟ ) بطور مثال حضرت در سقيفه می فرمودند اگر این ٢ نفر از دوستان بودند( حمزه سيد الشهدا و جعفر طيار ) وضع این طور نبود و قطعا تغییر پیدا می کرد. با اين بيان حضرت ، گاهی ١ یا ٢ نفر می توانند فضایی را عوض کنند، هرکدام از این افراد یک تنه یک امت بودند.

 

نماینده ولایت فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: مومنین اگر اهل تقوا باشند خدای متعال یک قوه را به اینها عنایت میکند بعنوان قوه تشخیص حق از باطل.حجت الاسلام والمسلمین رسايي با بیان این که تشخیص حق از باطل سخت است، بیان کرد: در 40 سال انقلاب هم خیلی ها بودند که می گفتند خداوند به حق اینها عنایت نماید که بعد گذشت این 40 سال خیلی از افراد نفهمیدند حق کجاست؟

 

:وی با اشاره به کلمه فرقان افزود: فرقان جمله ای است که انسان بتواند بین حق و باطل جدایی ایجاد کند.نماینده ولایت فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان این که بهترين معني بصيرت را امیرالمومنین بيان نموده اند گفت : در بيان امير مومنان ، بصیرت آن است که انسان وقتی که شنید فکر کند، تفکر کند، امروز كه این اتفاق افتاد انسان مي بايست فکر کند، حالاکه فکر کرد، نگاه میکند این نگاه بايد تیزبينانه و هوشمندانه باشد و زمانی که نگاه کرد از گذشته عبرت بگیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رسايي با اعلام این که تاریخ برای ما آينه ي عبرت است و هر جا بنگری برای ما عبرت خواهد بود، اظهار کرد: چرا از گذشته ها عبرت نميگيريم ؟ چرا از عبرت ها بهره مند نميشويم ؟ دشمنان به شدت کار میکنند که سبب ایجاد فتنه در کشور شوند همانند سال های ٨٨ ، ٩٦ و ٩٨.

به گفته وی در این فتنه ها این مردم  بودند که فتنه ها را خاموش کردند، مردم پای کار آمدند و با این فتنه ها مقابله کردند.

 

نماینده ولایت فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان این که هر جا ایستادیم دشمن عقب نشینی کرد، گفت: ملت ما ملتي است كه چهل سال از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پاسداري كرده است و ٩ دي در تاريخ انقلاب بعنوان يك حركت مردمي خواهد ماند . ٩ دي تمام شد ولي ٩ دي هايي پيش روي ماست ، مگر عاشورا تمام شد؟ مگر غدير تمام شد ؟ فتنه ها هنوز هم وجود دارند ، مطمنا تا آمريكا و اسرائيل و دشمنان اسلام هست ! فتنه هم هست . تنها راه نجات اسلام و این کشور مقاومت است.

مطلب قبلی گزارش تصویری از دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهدا به مناسبت هفته وحدت
مطلب بعدی تمامی فرهنگسراها به کتابخانه ها مجهز می شوند
Print
3012 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان