سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

ویژه برنامه روزه اولی ها در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزارشد

ویژه برنامه روزه اولی ها در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزارشد

ویژه برنامه روزه اولی ها با حضور شهردار ارومیه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و فرزندان روزه اولی پرسنل شهرداری ارومیه در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، این مراسم با حضور شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و همچنین 144 نفر از روزه اولی ها به همراه خانواده، در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد.

با توجه به این که تهاجمات فرهنگی روز به روز افزیش می یابد و شاهد هنجار شکنی ها در جامعه هستیم بر این  بر این باوریم هستیم که کودکان از ابتدا سن تکلیف  باید اقدام به روزه داری  و پرهیز کنند بر این اصل ا جشن اولین روزه دارها  تدارک دیده شد.

استقبال مطلوب از این جشن،  شور و اشتیاق برای ادامه برنامه و همچنین برگزاری این جشن  در سال های آتی را از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه دوجندان کرده است.

در این مراسم برنامه های متنو ع در قالب گروه های نمایشی کودکان در خصوص روزه داری، اهمیت ماه مبارک رمضان و سخنرانی های مذهبی صورت گرفت.

در پایان نیز  با قرائت میثاق نامه، روزه اولی ها با خود و خدای خود عهد بستند که به امام زمان (عج) وفادار بوده و در راه پایداری اسلام تلاش کنند.

 

مطلب قبلی جلسه طراحی و راه اندازی سامانه جامع آموزشی، برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی و ورزشی تحت وب سازمان برگزار شد
مطلب بعدی اولین جلسه هم اندیشی ویژه برنامه قرار عاشقی با شهدا برگزار شد
Print
4640 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان