سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

چهارمین جلسه شورای اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور معاونین، مسئولین فرهنگسراها و مدیران واحدهای تابعه سازمان در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

چهارمین جلسه شورای اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور معاونین، مسئولین فرهنگسراها و مدیران واحدهای تابعه سازمان در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

چهارمین جلسه شورای اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور معاونین، مسئولین فرهنگسراها و مدیران واحدهای تابعه سازمان در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید. 

ارائه گزارش عملکرد معاونت اجتماعی از سوی علی محبوبی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه همچنین ارائه گزارش عملکرد فرهنگسرای هنر از سوی عطا اردلانی مدیر این فرهنگسرا از دستور کار جلسه بود.

مصطفی میلانی ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در آغاز این جلسه با اشاره به اولویت و اهمیت برنامه‌ریزی‌ و زمانبندی دقیق در تدوین برنامه‌ها مطابق با رسالت و ماموریت سازمان؛ گفت: اصل قانونمندی و لزوم حفظ و حراست از بیت‌المال ایجاب می‌کند تا کارکنان از بکارگیری و استفاده امکانات سازمان برای مقاصد تبلیغات انتخاباتی اجتناب نمایند و طبیعی است که واحدهای ذیربط با هرگونه اقدام مغایر با قوانین در این زمینه برخورد خواهند نمود. 

تلاش برای ارتقای سطح کارآمدی واحدها و فرهنگسراها، افزایش بهره‌وری سازمانی و هماهنگی و همکاری درون‌سازمانی محور اصلی سخنان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در چهارمین جلسه شورای اداری سازمان بود. 

 

مطلب قبلی تور دوچرخه سواری میثاق با ولایت به مناسبت گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد آغاز شد
مطلب بعدی اعضای کانون بانوان رسانه استان آذربایجان غربی با رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه دیدار و گفتگو کردند
Print
1338 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان