سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری

جناب آقای اکبر ابوالفتحی

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

چهل روز با محرم در مدارس

چهل روز با محرم در مدارس

طرح چهل روز با محرم در مدارس به همت معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ارومیه اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، طرح چهل روز با محرم در مدارس به همت معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ارومیه در مدارس مختلف این شهر اجرا می شود.

با توجه به تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ایام محرم و صفر این طرح در مقطع ابتدایی و از عاشورای حسینی تا اربعین درقالب یک تیم کاری فرهنگی و هنری و در 40 مدرسه اجرا خواهد شد.

در این طرح برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله معرفی شخصیت والای امام حسین (ع)، واقعه عاشورا و تاسوعا، مداحی و سخنرانی به صورت ساده و تاثیرگذارو با زبان کودکانه در دبستان های ارومیه اجرا می شود.

تقویت روحیه آزادگی، ظلم ستیزی و عزت دینی در بین مخاطبان، تقویت انس و ارادات قلبی به خاندان عترت و طهارت(ع)، آماده سازی و تربیت سربازان امام زمان (عج) از مهمترین اهداف این طرح محسوب می شوند.

شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#احدـیوسفی#رئیس#سازمان# فرهنگی#اجتماعی#ورزشی#چهل_روز_با_محرم#دانش_اموزان#مدارس#آموزش_پرورش#صفر#اربعین_تا_عاشورای-حسینی#

مطلب قبلی انتقال آئین ورسوم گذشتگان مردم آذربایجان به نسل امروزی؛ یکی از الویت سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری ارومیه
مطلب بعدی گزارش تصویری از تئاتر تعزیه ذبح عظیم
Print
4305 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان