سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت ورزشی

 

جناب آقای توحید نوری

معاون  ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه برای اولین بار در سطح کشور

برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه برای اولین بار در سطح کشور

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ،محمد نقی‌پور با بیان اینکه برای اولین بار در سطح کشور رقابت‌های هندپلو در شهر ارومیه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی استخر شهرداری ارومیه پیش‌بینی شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این مسابقات که به صورت دوستانه و بین استخرهای شهر ارومیه برگزار خواهد شد در رده سنی نوجوانان 12 تا 15 ویژه دختران سال انجام می‌شود.

نقی‌پور ادامه داد:  همچنین علاقمندان برای شرکت در مسابقات هندپلو که ورزشی شاد و نوین در سراسر کشور است می‌توانند به استخر شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقات روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دوتن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال 1402 توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران ، زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

مطلب قبلی در اختتامیه لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۲؛
مطلب بعدی دیدار، عبدالرضا علیزاده، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و اهدای کاپ و مدال مقام سوم لیگ برتر والیبال کشور به ریاست سازمان
Print
59 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان