سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت ورزشی

 

جناب آقای توحید نوری

معاون  ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

تدوین برنامه‌های ورزشی با سرعت و شتاب بیشتری در معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در حال اجراست.

تدوین برنامه‌های ورزشی با سرعت و شتاب بیشتری در معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در حال اجراست.

دکتر هادی قربان‌نژاد معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ بهبود شرایط جامعه از حیث محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا در جامعه و پوشش حداکثری واکسیناسیون اقشار مختلف جامعه را امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: به تناسب بهبود شرایط و با لحاظ مقررات و شرایط ابلاغی مراجع ذیربط در این زمینه، تدوین برنامه‌های ورزشی با سرعت و شتاب بیشتری در معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در حال اجراست.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در اولین نشست مدیران ورزش فرزندان کارکنان شهرداریهای کلانشهرهای کشور که به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار گردید لزوم توجه جدی به مقوله ورزش همگانی و ورزش تخصصی در جامعه را یکی از اساسی‌ترین نیازهای اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: تمام فعالیت‌های اجتماعی به تامین و تثبیت سلامت جسمی و سلامت روح و روان اعضای جامعه وابسته و پیوسته است و ورزش همگانی از حیث نقشی که در تضمین سلامت افراد جامعه دارد یکی از اصلی ترین و محوری‌ترین موضوعاتی است که در حوزه ماموریت و وظایف سازمانی معاونت ورزش با جدیت دنبال می‌شود.

دکتر هادی قربان‌نژاد معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ برگزاری اولین نشست مدیران فرزندان کارکنان شهرداریهای کلانشهرهای کشور برای اولین بار در ارومیه را مسرت‌بخش توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: در شهرداری ارومیه نگاه‌ها و رویکردها به بحث ورزش کارکنان کلانشهر شهرداری ارومیه در کنار پرداختن به ورزش همگانی در جامعه؛ نگاهی اصولی و رویکردی جدی است و ما در معاونت ورزشی سازمان در تلاش بوده و هستیم تا رویکردهای کلی شهرداری ارومیه در بحث ورزش و سلامت جامعه را عملیاتی کرده و جامعه عمل بپوشانیم. | انتهای پیام

مطلب قبلی توسعه ورزش همگانی در محلات و مناطق مختلف شهری ارومیه یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی در حوزه ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه است.
مطلب بعدی صادق توکلی مهر و ساسان ابراهیم زاده، از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با سید یحیی میری‌اقدم رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه دیدار و گفتگو کردند.
Print
413 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان