سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت ورزشی

 

جناب آقای توحید نوری

معاون  ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

غلامی مسئول کمیته پیاده‌روی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ارومیه با محمد نقی‌پور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

غلامی مسئول کمیته پیاده‌روی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ارومیه با محمد نقی‌پور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این دیدار توجه به ورزشهای همگانی و ترویج آن با اولویت مناطق کم‌برخوردار و محلات آسیب‌پذیر را یکی از موضوعات مورد تاکید شهردار ارومیه یاد کرد و گفت: بخش عمده‌ای از رسالت سازمان بر محوریت توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی استوار است و در این زمینه آماده همکاری با تمام دستگاه‌ها و ادارات متولی امر ورزش در مرکز استان هستیم.
محمد نقی‌پور اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی را که در هفته گذشته با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه به همت و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه انجام شد؛ تجربه موفقِ همکاری و هم‌افزایی بین ادارات و نهادها توصیف کرد و اظهار داشت: تعامل و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند نقش قابل ملاحظه‌ای در ترویج ورزش‌های همگانی و تامین سلامت فردی و اجتماعی داشته باشد.

مطلب قبلی محمد نقی پور سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و دکتر هادی قربان‌نژا‌د معاون ورزشی سازمان از مجموعه ورزشی نور و استخر شهرداری ارومیه بازدید کردند.
مطلب بعدی گزارش تصویری؛
Print
484 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان