سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت ورزشی

 

جناب آقای توحید نوری

معاون  ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

مراسم باشکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مسجد جامع شهر ارومیه برگزار شد .

مراسم باشکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مسجد جامع شهر ارومیه برگزار شد .

در چارچوب برنامه‌‌های مدون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به منظور هماهنگی و مشارکت با نهادها و ادارات و دستگاههای فرهنگی مرکز استان در برگزاری اثربخش مراسمات و آئین‌های اسلامی و انقلابی، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با مشارکت بسیج اصناف اورمیه و همکاری حوزه علمیه حضرت امام خمینی ره ارومیه و پشتیبانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ مراسم باشکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در مسجد جامع شهر ارومیه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور سیدیحیی میری‌اقدم رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دکتر هادی قربان نژاد معاون ورزشی این سازمان، سرگرد حامد اخریان فرمانده بسیج اصناف ارومیه و با حضور اقشار مختلف از اصناف، بازاریان و صاحبان کسب و کار بازار بزرگ سرپوشیده ارومیه برگزار شد؛ در ابتدای مراسم، زیارت عاشورا قرائت شد و سپس اشعاری با مضامین رشادت‌ها و فداکاری و از جان‌گذشتگی رزمندگان سلحشور، جانبازان معزز و شهدای معظم توسط یکی از مداحان و شاعران آیینی ارائه شد.
در برگزاری این مراسم معنوی، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و الزام به استفاده از ماسک با جدیت ویژه و پیگیری برگزارکنندگان این مراسم، از سوی حاضرین مورد توجه و تاکید واقع شده بود. /انتهای پیام

مطلب قبلی پویش نذر اربعین با محوریت آزاد سازی زندانیان محکومین مالی
مطلب بعدی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات تیراندازی ویژه پرسنل شهرداری ارومیه برگزار شد
Print
652 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان