سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

معاونت ورزشی

 

جناب آقای توحید نوری

معاون  ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

مسابقات جام پرچم والیبال با قهرمانی تیم ضیائی الف پایان یافت

مسابقات جام پرچم والیبال با قهرمانی تیم ضیائی الف پایان یافت

🔹به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، بعد از ظهر امروز (پنجشنبه ۲۵ اسفند) دیدار رده بندی و فینال مسابقات جام پرچم درحضور دکتر جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس شورای سیاست گذاری ورزش شهرداری ها و دهیاری های کشور، اعضا شورای اسلامی شهر، شهردار، ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سایر مسئولین شهری برگزار شد.

🔹از ساعت ۱۶ تیمهای آکادمی پرموز و گرین چوب الف در دیدار رده بندی مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان تیم آکادمی پرموز با غلبه بر حریف خود به مقام سومی مسابقات جام پرچم دست یافت.

🔹اما در دیدار فینال این رقابت ها از ساعت ۱۷ تیم های ضیایی الف و آکادمی علیزاده رو در روی هم قرار گرفتند تا آخرین مسابقه جام پرچم را در قالب بازی اختتامیه برگزار کنند که در نهایت تیم ضیائی الف، شگفتی ساز این رقابت ها با شکست دادن تیم آکادمی علیزاده،  موفق شد عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

🔹پس از پایان بازی طی مراسمی باشکوه که از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تدارک دیده شده بود، با حضور مسئولین کشوری و شهری مدال و جام تیم های برتر اهدا شد.

🔹همچنین به برترین بازیکنان جام پرچم (تیم منتخب) که توسط کمیته استعدادیابی این رقابت ها انتخاب شده بودند، ضمن تجلیل، لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.

🔹دومین دوره مسابقات جام پرچم از اول اسفند ماه با حضور ۳۱ تیم آغاز شد و امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید.

مطلب قبلی همزمان با روز شهردار؛ پوستر المپیاد ملی فرهنگی ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری رونمایی شد
مطلب بعدی بازدید نوروزی رییس، مدیران و معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه از استخر شنا و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
Print
379 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان