سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

استخر شهرداری ارومیه در رعایت اصول بهداشتی و قوانین در استان پیشتاز است

رئیس هیئت نجات غریق آذربایجان غربی در همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق گفت: استخر شهرداری ارومیه در رعایت اصول بهداشتی و قوانین در استان آذربایجان غربی پیشتاز است

  • 2 اردیبهشت 1403
  • نویسنده: لیلا برجسته
  • تعداد نمایش ها: 70
  • 0 نظرات
استخر شهرداری ارومیه در رعایت اصول بهداشتی و قوانین در استان پیشتاز است

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردرای ارومیه، همایش یک روزه دانش‌افزایی اصول اولیه حیات بخشی ویژه منجیان غریق آذربایجان‌غربی  با حضور  مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت نجات غریق  و غواصی آذربایجان غربی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه   در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی شهرداری برگزار شد.

در این همایش مطالب ویژه در خصوص اصول اولیه حیات بخشی برای آقایان و بانوان  توسط دکتر لشکری، مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در روز جمعه با ارائه گواهینامه برگزار شد.

طی برگزاری این همایش  رحمت خدا، رئیس  هیئت غریق نجات آذربایجان غربی، استخر شهرداری ارومیه را به عنوان یکی از قانون مدارترین  استخر در میان سایر استخرهای استان معرفی نمود و همچنین رعایت اصول بهداشتی را یکی دیگر از ویژگی‌های برتر آن استخر شمرد.

گفتنی است در پایان این همایش از محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به  دلیل عملکرد برتر استخر شهرداری در بین استخرهای استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان