سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پیامی از عملکرد و کسب نتایج تیم از سرمربی، کادر فنی و هواداران تیم تقدیر و تشکر کرد

  • 15 فروردین 1403
  • نویسنده: لیلا برجسته
  • تعداد نمایش ها: 71
  • 0 نظرات
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پیامی از عملکرد و کسب نتایج تیم از سرمربی، کادر فنی و هواداران تیم تقدیر و تشکر کرد

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در متن این پیام آمده است:

سال و فصلی که گذشت برایم بسیار خاطرانگیز بود، بازی های برگزار شده از شاگردان علیزاده آمیخته با غیرتی مثال زدنی باعث شد عشق به والیبالم دوچندان شود و میدانم خیلی ها در حس و حال من سال را تمام کردند.

درود و احسنت به کادر و بازیکنان تیمی که از قعر جدول با حوصله و صبر به نیمه نهایی رسیده و هواداران بی نظیر این شهر را با والیبالش آشتی دادند،قابل تقدیر و تشکر است تلاشهای بی وقفه سرمربی و کادر فنی اش که زحماتشان طی گذشت زمان به چشم آمد.

همه میدانیم تیم والیبال شهرداری ارومیه تلفیق شده از نوجوانان و جوانان و بازیکنان لیگ دسته یک پا به مسابقات گذاشت و همان حضور در مرحله پلی آف رضایت و تحسین همگان را برانگیخت و از نظر ما حضور در مرحله نیمه نهایی با توجه به تیمهای چند میلیاردی کمتر از قهرمانی نیست.

اینحانب ضمن عرض تبریک به عاشقان والیبال در پی کسب عنوان سومی مسابقات لیگ برتر مردان توسط غیورمردان شهرداری ارومیه، نوید این را می دهم که امسال با تقویت تیم و حمایت از کادرفنی توانمند تیم شهرداری ارومیه، یکی از مدعیان در لیگ برتر خواهیم بود و از شان و اعتبار پایتخت والیبال آسیا دفاع خواهیم کرد.

جا دارد از سرمایه های اصلی والیبال ارومیه که دلیل اصلی بودن این تیم و بازیکنان هستند تشکر نمایم، شکی نیست که هواداران بی نظیر و با فرهنگ ارومیه قهرمانان اصلی لیگ برترند و مسابقات با حضور این هواداران رنگ و بو می گیرد.

در پایان لازم می دانم از حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار ورزش دوست ارومیه که متولیان اصلی این تیم هستند تشکر کنم،همچنین از همکاران ساعی ام که به هر نوعی برای موفقیت این تیم با جان و دل داوطلبانه در صف اول بودند تقدیر نموده و آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه عزیزان دارم.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان