سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

به مناسبت هفته حجاب مراسم ویژه ای از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان برگزار شد

مراسم ویژه ای از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت هفته حجاب برگزار شد.

به مناسبت هفته حجاب مراسم ویژه ای از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، این ویژه مراسم با حضور رئیس، قائم مقام ،معاونین سازمان،مدیران ، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه، سرپرست بازرسی شهرداری ارومیه  در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن تشکر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین یوسفی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه گفت: دین اسلام به معقوله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرده و حتی در برخی روایت هااین امر را از  جهاد در راه خدا برتر دانسته است.

فرهنگ صفایی پور با اعلام این که  مجموعه سازمان فرهنگی به عنوان عامران بالمعروف و و ناهیان نهی از منکر محسوب می شود، بیان کرد: توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف اصلی  سازمان است.

به گفته وی سازمان با اجرای برنامه های مختلف به ویژه در حوزه های دینی  باید پیش قدم  در حوزه امر و به معروف و نهی از منکر باشد.
رئیس سازمان با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر یک  بحث لسانی بوده و فیزیکی نیست، گفت: درصدد آن هستیم که در فرهنگسراها با اجرای برنامه های مختلف در این زمینه  با عملکرد خود سرلوحه سایر سازمان ها قرار گیریم.

صفایی پور با اشاره به برگزاری پرشور نماز جماعت در نمازخانه های فرهنگسرا ها و سازمان افزود: در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه نماز جماعت ها باید پرشورتر نسبت به سایر ادارات و با یک دیدگاه ویژه برپا گردد.

در این مراسم دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب، ضمن تاکید بر برپایی پرشور نماز در نمازخانه های سازمان وفرهنگسراهاگفت: این سازمان ویترین فرهنگی شهرداری بوده و باید با نگاه خاصی به مبحث نماز نگریسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر از بزرگ‌ترین واجبات دینی است، بیان کرد: پرسنل شهرداری ارومیه باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کوشا بوده و این معقوله را سرمشق امور خود قرار دهند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان