سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تهران قهرمان مسابقات والیبال شهرداری های کلانشهرها

تیم والیبال کارکنان شهرداری تهران قهرمان دهمین دوره مسابقات والیبال کلانشهرهای کشور شد.

تهران قهرمان مسابقات والیبال شهرداری های کلانشهرها

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در این دوره از مسابقات که با شرکت 9 تیم برگزار شد، تیم های تهران، اصفهان و مشهد به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تبریز نیز هم رده چهارم و هم تیم برتر اخلاق مسابقات شد و کاپ اخلاق را به خانه برد.

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز و مدالهای دهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان شهرداری های کلانشهرهای کشور یکشنبه 30 مهرماه ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر شهرداری ارومیه واقع در خیابان دفاع مقدس برگزار شد.

احد یوسفی در این آیین اختتامیه اظهار کرد: علیرغم اوضاع اقتصادی شهرداری ها و کم و کاستی ها موجود نهایت تلاش را بکار بردیم تا ایده ال ترین شرایط را به وجود آوریم.

وی افزود: در اینگونه مسابقات مهمترین دغدغه برای ما حضور کارکنان ورزشکار شهرداری هاست و هدف باهم بودن در فضایی به غیر از محیط کاری است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: هدف ما ایجاد نشاط در مجموعه های شهرداری هاست و تلاش خود را برای همگانی کردن ورزش بکار می بریم.

 

گزارش تصویری از دیدارهای فینال و رده بندی مسابقات والیبال کلانشهرهای کشور

دیدارهای فینال و رده بندی دهمین دوره مسابقات والیبال شهرداری های کلانشهرهای کشور برگزار و تیم تهران، اصفهان و مشهد به ترتیب مقام های نخست تا سوم را بدست آوردند و تبریز نیز در رده چهارم قرار گرفت.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان