سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره روابط عمومی و ارتباطات

جناب آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

پارک آموزش ترافیک زیر نظر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به فعالیت خود ادامه می دهد

پارک آموزش ترافیک زیر نظر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به فعالیت خود ادامه می دهد

جلسه تحویل پارک آموزش ترافیک به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور رئیس این سازمان و نمایندگان معاونت عمرانی برگزار شد.

مصطفی میلانی در این جلسه بیان کرد: تحولی نو و روش های نوین آموزشی و فرهنگ سازی در بهبود فرهنگ ترافیک در شهر ارومیه با استفاده از ظرفیت جامعه هدف آموزش که عمدتا کودکان و نوجوانان هستند در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در مدیریت پارک آموزش ترافیک است و چنانچه آموزش های اصولی از سنین پایین و خردسالی در محیط های آموزشی و بهره گیری از روش های آموزشی نوین انجام گیرد نتایج و اثرات فوق العاده ای را به دنبال خواهد داشت زیرا که خردسالان، کودکان و نوجوانان امروز، رانندگان آینده شهر ما هستند.

پارک آموزش ترافیک در سال 1386 با صرف هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد ریال در عرصه ای به مساحت 20000 متر مربع با هدف آموزش علایم راهنمایی و رانندگی و مفاهیم ترافیکی افتتاح گردید.
این پارک آموزشی با امکانات و وسعت چند هکتاریش یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های آموزشی ایران می باشد و  شامل امکاناتی چون سالن آموزش مجهز به سیستم های صوتی و تصویری با ظرفیت 60 نفر ، سالن نقاشی و کارگاه خلاقیت با ظرفیت 30 نفر، سالن اداری، پارکینگ، محوطه باز آموزشی ( علایم و تابلو های راهنمایی و رانندگی، پل عابرپیاده، تقاطع چراغ قرمزعابرین پیاده ، میدان و...) مسیر مخصوص دوچرخه سواری، زمین بازی بسکتبال و والیبال، زمین بازی کودکان، دوچرخه در اندازه های مختلف برای گروه های سنی متفاوت، ماشین های آموزشی ، وسایل کمک آموزشی و ... است.
پارک آموزش ترافیک با آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی استان در تعامل بوده و دانش آموزان مدارس و مهدکودک ها را تحت آموزش مفاهیم ترافیکی قرار داده است.

پارک آموزش ترافیک درسال های 91 تا 96 در اختیار سازمان فرهنگی و ورزشی قرار داشت و از اسفند 1396 زیر نظر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار داشت و از تیرماه سال ۱۴۰۰ مجددا زیر نظر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به فعالیت خود ادامه میدهد.

مطلب قبلی نشست صمیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با جوانان محله اسلام آباد 2 در مسجد امام جواد(ع)
مطلب بعدی همایش اعتیاد و راهکارهای مقابله با آن به همت فرهنگسرای حضرت علی اکبر (ع)و با حضور جمعی از اهالی خیابان فلاح‌برگزار شد
Print
1198 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

 

 آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

آمار بازدید
دی ان ان