سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

بزودی، مجهزترین تالار تئاتر سالن کف، در ارومیه افتتاح می شود

مجهزترین تالار تئاتر سالن کف با عنوان بلک باکس سایه در فرهنگسرای هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به همت شهرداری ارومیه بزودی با حضور مسئولین شهری و استانی افتتاح می شود.

بزودی، مجهزترین تالار تئاتر سالن کف، در ارومیه افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  شهرداری ارومیه، سرپرست فرهنگسرای هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این که، بزودی ارومیه مجهز به یک سالن تئاتر پیشرفته و مدرن خواهد شد، گفت: فرهنگسرای هنر میزبان شهروندان و اجراهای دانشجویی و نمایش های کف  در زمینه هنرهای 7گانه  از جمه تئاتر، سینما، موسیقی، هنرهای تجسمی می باشد.

بابک لطفی با اعلام این که در این فرهنگسرا اولین تالار بلک باکس به عنوان جعبه سیاه به شهروندان معرفی می شود، اظهار کرد: این تالارمجهز به  12 خط نوری، آرشیو، اتاق گریم وهمچنین سیستم صوتی خواهد بود.

به گفته وی انتقال عواطف و احساسات در حین بازی از بازیگر به تماشاگر به سبب نزدیک بودن تماشاگر به سن نمایش از جمله مهمترین ویژگی این سالن محسوب می شود.

سرپرست فرهنگسرای هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  با بیان این که در این فرهنگسرا علاوه بر سالن کف برای هنرمندان تئاتر، اتاق پلاتو، موسیقی، اتاق دور خوانی، آرشیو برای هنرمندان ساخته شده است، اظهار کرد: در جامعه امروزی کودکان به صورت تخصصی رشد می یابند و نیازمند ابزار تخصصی برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت هستند و برای رشد باید زیرساخت های لازم و کافی ایجاد شود.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان