سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جشنوراه کوچه آرایی به همت شهروندان، در ارومیه برگزار می شود

جشنوراه کوچه آرایی سالانه، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و شهروندان ارومیه ای در قالب تزیین محلات و کوچه ها به مناسبت ایام ملی و مذهبی وبا هدف هر چه زیباتر و شاد نشان دادن جلوه بصری شهر، ایجاد بستر مناسب فرهنگی و انتقال به نسل های آینده و همچنین گرامیداشت ایام مختلف برگزار می شود.

جشنوراه کوچه آرایی به همت شهروندان، در ارومیه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، رئیس سازمان در اولین جلسه کاری که با حضور معاونین سازمان و  مدیران فرهنگسرای این مجموعه برگزار شد، گفت: باید برنامه ریزی های لازم با مشارکت سازمان های شهرداری ارومیه و سایر ارگان های ذی ربط  برای هر چه پر شور برگزارشدن برنامه های ملی و مذهبی از جمله اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان و..در روزهای آتی صورت بگیرد.

احد یوسفی با اعلام این که درصدد برگزاری این چنین جشنواره ها با مشارکت و همت شهروندان ارومیه هستیم، بیان کرد: برای افزایش انگیزه و شور شهروندان هدایایی در قالب خدمات شهری برای آرایش کوچه و محلات برتر در هر منطقه از فرهنگسراها در نظر گرفته شده است.

به گفته وی باید یک آمار و برنامه ریزی صحیح در خصوص شناخت های ظرفیت های منطقه، اماکن مذهبی و تفریحی فضاهای سبز و ورزشی و شناسایی رده های سنی شهروندان برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های اوغات فراغت در فصل تابستان صورت  گیرد.

انتهای پیام/

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان