سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

دومین جشنواره ادبی ماه، ویژه ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد

دومین جشنواره ادبی ماه، ویژه ولادت حضرت زینب (س) به مناسبت روز پرستار همراه با حضور فارغ التحصیلان رشته پرستاری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان غربی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با حضور مسئولین شهری در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد.

دومین جشنواره ادبی ماه، ویژه ولادت حضرت زینب  (س)  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان  فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن تبریک و تقدیراز انجمن ادبی تشنه رود برای  برگزاری دومین جشنواره ادبی به مناسبت  ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: بیش از 100 اثر ادبی در 2 محور آئینی و آزاد به دبیرخانه انجمن ادبی تشنه رود در روزهای گذشته ارسال شده بود که از این میان بیش از 76 اثر در مدح حضرت زینب (س) سروده شده است.
احدیوسفی با بیان این که مصادف بودن این میلاد  با روز پرستار فلسفه ویژه و خاصی را به همراه دارد، اظهار کرد: حضرت زینب (س) والاترین پرستار امام زمان خویش بود و در واقعه کربلا  در کنار تمامی مجروحین همه سختی و داغ ها را تحمل کرد و این نشان از  اهمیت  این وظیفه مهم بوده است.
به گفته وی، پرستاران با  شناخت رسالت مسیر انتخاب شده و حساسیت موجود، ارزنده و قابل ارزش  باید قدرشناس رشته مورد نظر بوده و به صورت صالحانه و صادقانه اقدام کنند.
 در پایان این جشنواره از منتخبین ادبی در دو محور آئینی و آزاد و فارغ التحصیلان پرستاری همراه با اهدای لوح و جوایز تقدیر و تشکر ویژه ای صورت گرفت.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان