سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

روز ملی شوراها در آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

روز ملی شوراها نهم اردیبهشت ماه، با حضورنماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه محترم ارومیه، استاندار آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، نماینده مجلس ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات و سازمان های آذربایجان غربی برگزار شد.

روز ملی شوراها در آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این مراسم استاندار آذربایجان غربی گفت: معاون اول رئیس جمهور در سفر اخیر خود از تحولات شگرف عمرانی ارومیه می گفت اتفاقات خوبی در چند سال گذشته در مدیریت شهری ارومیه رخ داده است.

محمد مهدی شهریار با اشاره به اهمیت شوراها در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از مهمترین موضوعات در انقلاب اسلامی شورا ها اسلامی شهر و روستا است.

وی شوراها را عامل همبستگی، مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در شهرداری عنوان کرد و افزود: شوراها می توانند در بالا بردن رضایتمندی مردم نقش ایفا کنند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به فضای مناسب تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: اتفاقات خوبی در چند سال گذشته در مدیریت شهری ارومیه  روی داده است  که همه به نیکی از آن یاد می کنند و معاون اول رئیس جمهور نیز  در سفر اخیر خود از تحولات شگرف عمرانی ارومیه می گفت.

وی در ادامه از طرح های بزرگ شهرداری در راستای توسعه شهر ارومیه گفت و تاکید کرد: تعامل و همدلی بین استانداری، شهرداری و شورای اسلامی  می تواند توسعه شهر ارومیه با سرعت بیشتری به پیش ببرد و این شهر را زیباتر از قبل کند.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان