سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

طرح ملی آموزش تدبر در قرآن مجازی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر موسسه تدبر در قرآن و سیره از برگزاری طرح ملی آموزش مجازی تدبر در قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد.

  • 10 اردیبهشت 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2459
  • 0 نظرات
طرح ملی آموزش تدبر در قرآن مجازی برگزار می‌شود

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، حجت الاسلام مهدی مقامی روز چهارشنبه به خبرنگار معارف ایرنا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو ماه اخیر و ضرورت رعایت نکات بهداشتی موسسه تدبر در قرآن و سیره اقدام به برگزاری یک دوره آموزش مجازی تدبر در قرآن در ماه مبارک رمضان نموده است.

وی افزود: البته برگزاری دوره های مجازی به دلایل دیگری همچون اشتغال، تحصیل و دوری مسیر برای علاقه مندان است تا کسانی که زمینه شرکت در دوره های حضوری تدبر در قرآن را ندارند، از این طریق بهره مند شوند.
مقامی اضافه کرد: از طرف دیگر با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است و مردم اشتیاق بیشتری برای انس با قرآن دارند، این طرح ملی اجرا می شود. سرفصل های این دوره شامل تدبر در سوره های ضحی تا آخر قرآن است که توسط حجت الاسلام حمیدرضا ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

هیچ محدودیتی برای شرکت در این دوره وجود ندارد و در پایان دوره نیز از سوی موسسه گواهینامه صادر خواهد شد. فایل صوتی تصویری استاد به صورروزانه بارگزاری می شود و شرکت کنندگان پس از گوش کردن این فایل سوالات و اشکالات خود را با مدیر گروه در فضای مجازی مطرح می کنند.


مقامی افزود: محتوای تدریس بر اساس کتاب تدبر  در قرآن نوشته حجت الاسلام محمدحسین الهی زاده است و در پایان دوره نیز یک آزمون به صورت مجازی برگزار می شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره مشخصات خود را در یکی از پیام رسان های داخلی به نشانی ارسال کنند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان