سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

قدردانی شهردار ارومیه، از ریش سفیدان اين خانواده بزرگ، به پاس چندین سال خدمت صادقانه درشهرداری ارومیه

دیدار صمیمی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به نیابت از شهردار ارومیه با همکاران باتجربه و ریش سفید شاغل در مجموعه شهرداری به منظور تقدیر و تشکر ویژه از زحمات چندین ساله این افراد صورت گرفت.

قدردانی شهردار ارومیه، از ریش سفیدان اين خانواده بزرگ، به پاس چندین سال خدمت صادقانه درشهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این که بر زبان آوردن کلمه سالخورده ،سالمند برای همکارانی که چند سال یا روز از خدمتشان به مجموعه شهرداری باقی مانده است، جایز نیست، گفت: بهتر است به جای این  کلمات از باتجربه گان این مجموعه یاد کرده و از تجربیات گران بهای این افراد در پیشبرد اهداف سازماني استفاده کنیم.

احد یوسفی از توجه و نگاه ویژه شهردار ارومیه به تکریم همکاران با تجربه درمجموعه شهرداری ارومیه خبر داد و افزود: حفظ جایگاه و منزلت ریش سفیدان شاغل که بهترين سرمايه هاي انساني در سازمان های تابعه شهرداری ارومیه هستند باید در الویت برنامه کاری قرار گیرد.

وی با اشاره به آیه 23 سوره اسراء در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه سالمندان در اسلام ، افزود: ریش سفیدان از جایگاه و منزلت ویژه ای در جامعه اسلامی برخوردار بوده و سفارش خاصی درباره رعایت حقوق آنان شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به دستور شهردار ارومیه  در زمینه  ارج نهادن  به جایگاه خاص باتجربگان مجموعه شهرداری افزود: در سال های پایانی خدمت همکاران توجه ویژه ای به  سنوات خدمت ریش سفیدان صورت خواهد گرفت.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان