سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه عنوان کرد؛

حمایت و پشتیبانی شورای شهر عامل تحول در برنامه های فرهنگی و هنری / بخشی از شور و نشاط اجتماعی را مدیون فرهنگسراها هستیم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه عنوان کرد؛

به  گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه،احد یوسفی در ویژه برنامه جشن عید غدیر فرهنگسرای محمدرسول الله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افتخار دارد تا جشن های مختلف در نقاط مختلف شهر اجرا کند و حمایت و پشتیبانی های شورای شهر و شهرداری ارومیه باعث شده  که تحول فرهنگی  و هنری در راستای نشاط اجتماعی را شاهد باشیم.                                  

وی در این مراسم که در مجتمع رفاهی تفریحی شهید کاظمی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه برگزار شد، افزود: بخشی از ایجاد شور و نشاط اجتماعی را مدیون و مرهون فرهنگسراها هستیم که در مناطق مختلف شهر فعال هستند و علاوه بر این می کوشند تا در راستای فرهنگ و حقوق شهروندی برنامه ریزی داشته باشند و پیگیر نیز هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: فرهنگسراهای سازمان بخشی از دغدغه های خانواده ها را در راستای پرکردن خلأ برنامه های آموزشی، فرهنگی، هنری و مذهبی پوشش می دهند و این اتفاق نمی افتاد اگر خانواده مطالبه گر نبودند و دغدغه ای در این راستا نداشتند.

یوسفی تصریح کرد: ارتباط خانواده ها با فرهنگسرا موجب پیشرفت و توسعه برنامه های فرهنگسراها خواهد شد و بسیار ضروری است تعامل دوسویه ایجاد شده و شاهد همکاری متقابل باشیم.

وی ادامه داد: واقعیتی در جامعه وجود دارد که به هر دلیلی شرایط زندگی در بحث های اقتصادی و مشکلات دیگر باعث شده که خانواده ها از یکدیگر و حتی در درون خانواده اعضاء آن با یکدیگر فاصله بگیرند و این موارد در سایه اشاعه یکسری مباحث غلط و دور از فرهنگ ایرانی و اسلامی بوده است.

یوسفی اظهار کرد: آن آرامشی که در دهه های گذشته خانواده ها داشتند الان نمی بینیم اما برگزاری جشن ها و جشنواره های گوناگون توسط سازمان فرهنگی ورزشی باعث میشود نشاط اجتماعی به صورت نسبی در جامعه تزریق شود.

وی یادآور شد: آمارها معضلات اجتماعی بسیاری را نشان می دهند و جامعه در حال دگرگونی در برخی موارد است و مسائل تربیتی باید جدی گرفته شده و باید برای آیندگان برنامه ریزی کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: ریشه های فرهنگی مستحکمی داریم و می توانیم با تکیه بر همین فرهنگ بسیاری از مشکلات در حوزه های اجتماعی را حل و بهترین راهکار را ارائه دهیم.

 

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان