سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مراسم باشکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مسجد جامع شهر ارومیه برگزار شد .

مراسم باشکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مسجد جامع شهر ارومیه برگزار شد .

در چارچوب برنامه‌‌های مدون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به منظور هماهنگی و مشارکت با نهادها و ادارات و دستگاههای فرهنگی مرکز استان در برگزاری اثربخش مراسمات و آئین‌های اسلامی و انقلابی، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با مشارکت بسیج اصناف اورمیه و همکاری حوزه علمیه حضرت امام خمینی ره ارومیه و پشتیبانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ مراسم باشکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در مسجد جامع شهر ارومیه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور سیدیحیی میری‌اقدم رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دکتر هادی قربان نژاد معاون ورزشی این سازمان، سرگرد حامد اخریان فرمانده بسیج اصناف ارومیه و با حضور اقشار مختلف از اصناف، بازاریان و صاحبان کسب و کار بازار بزرگ سرپوشیده ارومیه برگزار شد؛ در ابتدای مراسم، زیارت عاشورا قرائت شد و سپس اشعاری با مضامین رشادت‌ها و فداکاری و از جان‌گذشتگی رزمندگان سلحشور، جانبازان معزز و شهدای معظم توسط یکی از مداحان و شاعران آیینی ارائه شد.
در برگزاری این مراسم معنوی، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و الزام به استفاده از ماسک با جدیت ویژه و پیگیری برگزارکنندگان این مراسم، از سوی حاضرین مورد توجه و تاکید واقع شده بود. /انتهای پیام

مطلب قبلی پویش نذر اربعین با محوریت آزاد سازی زندانیان محکومین مالی
مطلب بعدی مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در پارک کوثر ارومیه برگزار شد
Print
590

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان