سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نشست صمیمی مدیر فرهنگسرای رسانه اورمیه با رئیس سازمان بسیج رسانه

مدیر فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اورمیه برای دیدار و تبادل نظر با رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در دفتر این سازمان واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد حضور یافت.

نشست صمیمی مدیر فرهنگسرای رسانه اورمیه با رئیس سازمان بسیج رسانه

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه در دیدار صمیمانه سه ساعته حامد عطائی با سرهنگ یوسف حقدوست زمینه های همکاری و تعامل دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه در این دیدار با اشاره به اینکه بسیج بدنه ای مردمی متشکل از همه گروهها، سلائق و عقاید فکری و سیاسی است اعلام کرد برای ایجاد مودت و تالیف قلوب اصحاب رسانه مجموعه بسیج بهترین بستر است و جامعه خبری باید در موضوعات کلان که مصالح عمومی و منافع ملی در میان است به دور از گرایشات فکری و خطی با یکدیگر اتحاد و انسجام داشته باشند.

حقدوست تاکید کرد حفظ این اتحاد و یکپارچگی با برگزاری اردوهای جمعی، مراسم مذهبی در قالب هیات شهدای رسانه، کارگاههای آموزشی و نشست های صمیمانه قابل تحقق است.

مدیر فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه هم ضمن استقبال از ایده همدلی و وفاق مطرح شده از سوی بسیج رسانه اعلام کرد که افتخار دارد به عنوان یک بسیجی جزء، برای تقویت اتحاد و صمیمیت همکاران خبرنگار و روزنامه نگاران وقت و انرژی شخصی و امکانات مرکز فرهنگی تحت امرش را دراختیار این نیت خیرخواهانه قرار دهد.

عطائی با اشاره به دو مقوله «اخلاق» و «سواد رسانه ای» که خلاء آنها در جامعه خبری باعث رکود و عدم توسعه یافتگی می شود ابراز امیدواری کرد در سایه تعاملات بیشتر بتوان نسبت به تقویت این نقاط ضعف اهتمام بیشتری به کار بست.

وی رسانه را به عنوان کالایی ناگزیر در سبد خانوارهای آحاد مردم توصیف کرد که ضروری است مجموعه هایی چون بسیج رسانه نسبت به بحث آموزش روشهای صحیح بهره گیری از این امکان دنیای مدرن جدی تر ورود کنند.

مدیر فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه در همین راستا پیشنهاد داد دوره ها یا کارگاههای آموزش بصیرت افزایی، مقابله با جنگ نرم، شناخت راههای نفوذ، نمادشناسی فرهنگی و آشنایی با آسیبهای فضای مجازی با دعوت از اساتید و صاحبنظران و به میزبانی این فرهنگسرا توسط بسیج رسانه برگزار شود.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان