سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

کتابخانه محله ی ما

کتاب، کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه نماد توسعه جوامع بشری است

  • 14 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2408
  • 0 نظرات
کتابخانه محله ی ما

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ، فناوری اطلاعات و خانواده؛ کتاب، کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه نماد توسعه جوامعه بشری است.

فراهم کردن امکانات و فرصت‌های مطالعه برای تمامی شهروندان و ترغیب و تشویق آنان به مطالعه، تفکر و اندیشه‌ورزی و غنی ساختن برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگسرای رسانه است.

طرح اهداي كتاب با الهام گيري از سنت زيباي وقف و در راستاي گسترش فرهنگ كتابخواني و توسعه و تجهيز كتابخانه ها به منابع بيشتر، و با هدف مديريت هدفمند و مؤثر كتاب هاي اهدايي طراحي و اجرا شده است.

اهدای کتاب یکی از سنت‌های فرهنگی پسندیده است که توسط بسیاری از اهالی ادب، فرهنگ و هنر انجام می‌شود، کتاب‌های بلااستفاده شهروندان برای مطالعه عموم مردم به کتابخانه‌ی فرهنگسرا اهدا می‌شود تا افراد بیشتری بتوانند از  کتب های مختلف بهره مند شوند.

طرح اهدای کتاب باید به عنوان سنتی حسنه در بین مردم فرهنگسازی و نهادینه شود، تا بتوان با این اقدام بخشی از نیازهای منابع کتابخانه‌ها در سطح شهررا فراهم کرد.

شهروندان ادیب و با فرهنگ‌حوزه فرهنگسرای رسانه،  می توانند کتاب های بلا استفاده و‌‌مطالعه شده ی خود را به منظور استفاده سایر هم‌محله ای ها به کتابخانه ی این فرهنگسرا اهدا کنند.

لازم به ذکر است کتابخانه فرهنگسرای رسانه بیش از 200 جلد کتاب اهدایی از طرف شهروندان دارد که  در اختیار استفاده عموم قرار می گیرد.

 

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان