سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

آیین افتتاحیه نمایشگاه فروش و عرضه محصولات خانگی برگزار شد.

  • 7 آذر 1401
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 325
  • 0 نظرات
آیین افتتاحیه نمایشگاه فروش و عرضه محصولات خانگی برگزار شد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه فروش و عرضه محصولات خانگی روز دوشنبه مورخ ۷ آذر ماه سالجاری در فرهنگسرای حضرت علی اکبر(ع) واقع در خیابان شهید فلاح، خیابان نصیری برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه، در این مراسم که با حضور اعظم انهر رییس کمیسیون فرهنگی، توکلی مهر و علی نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر، محمد نقی پور رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و معاونین این سازمان برگزار شد، بیش از ۵۰ نفر از بانوان توانمند و فعال در زمینه تولیدات داخلی، آخرین محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه در راستای حمایت از کالای ایرانی و با هدف معرفی توانمندی های بانوان فعال و سرپرست خانوار و همچنین در جهت کمک به تامین معیشت خانواده، افزایش بهره وری و توسعه تولیدات داخلی در حوزه های مختلف شامل صنایع دستی، پوشاک، فرش، گیاهان دارویی و گل های طبیعی، مواد غذایی، چرم دوزی و… به مدت ۴ روز در محل فرهنگسرای حضرت علی اکبر(ع) میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی خواهد بود.

گفتنی است در این نمایشگاه به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز از پرستار نمونه خانم نفیسه اسکندری تجلیل شد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان