سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

استقبال بی نظیر کارکنان شهرداری های کشور از رقابتهای المپیاد ملی شهید باکری / تقویت عرق سازمانی

به گفته رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، مرحله اول رقابتهای المپیاد ملی شهید باکری با استقبال کارکنان شهرداری های کشور همراه شد.

استقبال بی نظیر کارکنان شهرداری های کشور از رقابتهای المپیاد ملی شهید باکری / تقویت عرق سازمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، محمد نقی پور، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری رقابتهای المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری که به مدت 45 روز از اواسط آذر تا آخر دی ماه، افزود: در این مسابقات شاهد حضور 774 نفر از کارکنان شهرداری های کشور در رشته های رشته های (فوتسال آزاد و پیشکسوتان ، والیبال، دارت، آمادگی جسمانی ویژه آتش نشانی، تنیس روی میز، شنا و شطرنج) بودیم.

رئیس دبیرخانه المپیاد شهید باکری ادامه داد: این تورنمنت با حضور 22 تیم به میزبانی شهر های ارومیه ، تبریز، اردبیل ، کرمانشاه، سنندج، بجنورد ، طبس، بوشهر ، اراک ، قم، کرج، گرگان، مشهد، بندرعباس، شاهرود، بیرجند، زاهدان، اهواز برگزار شد.

وی در ادامه به استقبال کارکنان شهرداری های کشور چه به صورت بازیکن و چه تماشاگر از رقابتهای المپیاد تاکید کرد: این رویداد در ارتقاء و تقویت عرق سازمانی بین پرسنل کل شهرداری ها کشور تاثیر بسزایی داشت.

نقی پور همچنین آشنایی کارکنان شهرداری ها با فرهنگ ها و رسوم شهرهای مختلف را از مزایای دیگر برگزاری المپیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل و هم افزایی ملی بین کارکنان شهرداریهای کشور و نیز تداعی فرهنگ ایثار و دوستی در رقابت های ورزشی المپیاد از دیگر نکات بود.

رئیس دبیرخانه المپیاد شهید باکری در پایان از تمامی تلاشهای کارکنان شهرداری های کشور و نیز عوامل اجرایی و ورزشی این المپیاد تشکر کرد و اعلام کرد: دور نهایی مسابقات المپیاد در بهمن ماه و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می شود.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان