سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

افتتاح پایگاه بسیج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

پایگاه بسیج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در دو حوزه برداران با عنوان فداییان ولایت و خواهران، مدافعان حضرت زینب (س) روز دوشنبه 23 مرداد افتتاح شد

افتتاح پایگاه بسیج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهردای ارومیه، محمد هاشمی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، اهمیت بسیج و فعالیت های بسیج در کارهای فرهنگی را لازم و ضروری دانست و گفت: نظام استکباری با تمام وجود کمر همت برای وادار به شکست کشاندن نظام مقتدر و مقدس اسلامی را بسته است.
وی افزود: وجود بهانه هایی از جمله برجام، انرژی و سلاح هسته ای که پیش رو نظام استکباری قرار دارد به هیچ عنوان بهانه ای برای دشمنی نظام جمهوری اسلامی محسوب نمی شود.
به گفته مسئول بسیج کارمندان سپاه شهدای آذربایجان غربی، نظام استکباری چشم دیدن وجود عنصر بسیج، ولایت فقیه و دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی را ندارند و نمی خواهد که باشد.
هاشمی با بیان این که چه بهتر است، که پایگاه های بسیج در مراکز فرهنگی که مکانی متناسب برای تلفیق با جامعه تشکیل شود، اظهار کرد: خدمت در بسیج بی منت و فلسفه ورود به بسیج باید با رضای الهی صورت گیرد.
افتتاح پایگاه بسیج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با حضور مسئول بسیج کارمندان سپاه شهدای آذربایجان غربی، مسئول بازرسی ناحیه مقاومت سپاه ارومیه، فرمانده حوزه 9شهید باهنر بسیج ارومیه، ، دبیر امر به معروف و نهی از منکر و شورای اقامه نماز شهرداری، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، مدیران فرهنگسراها و کارمندان این سازمان برگزار شد و در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بویوک یوسفی و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی احد یوسفی به اعلام نظر خود پرداختند.
در پایان ، از بانوان محجبه شاغل در سازمان با لوح تقدیر تجلیل و تشکر به عمل امد.
Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان