سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

امروز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میزبان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی ارومیه بود

  • 5 دی 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 156
  • 0 نظرات
امروز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میزبان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی ارومیه بود

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، جلسه ای با حضور احد یوسفی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی ارومیه، محمد نقی پور، رئیس ، معاونین و جمعی ازمدیران سازمان برگزار شد.

در این جلسه که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میزبان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی ارومیه بود، معاونین فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سازمان و جمعی از مدیران به ارائه گزارش کاری سالانه و ماهانه ، دغدغه و مشکلات اداری و مالی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و زیر مجموعه های این امر پرداختند.

در این جلسه گزارش کاری های مهمی در حوزه های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی از جمله تیم والیبال شهرداری ارومیه، مسابقات جام پرچم، ورزش های همگانی، دبیرخانه المپیاد فرهنگی، ورزشی سردار شهید مهدی باکری،تورهای ارومیه گردی و اجرای برنامه های مختلف مناسبتی، کنگره شعر فاطمی، مسابقه بزرگ نقاشی،اجتماع بزرگ مادران و کودکان ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اجرای طرح سهیم(سمن) همیاری محرومان در محله وکیل آباد و طرح خانواده متعالی صورت گرفت.
در ادامه جلسه به دغدغه های اصلی سازمان که سبب ایجاد مشکلات در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سازمان می شود پرداخته شد.

در این جلسه نیز از افتتاح سالن ورزشی شهید امینی و اولین سالن دارت در ارومیه خبر داده شد.

در پایان نیز رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل سازمان در خصوص برنامه های مهم اجرا شده و همچنین تقدیر و تشکر از برگزاری جشن بزرگ کرسی خواستار ادامه این چنین برنامه های در جهت افزایش شور و نشاط شهروندان شد.

یوسفی در ادامه گفت: اقدامات مهم و موثری در جهت رفع مشکلات و دغدغه های سازمان صورت خواهد گرفت.
Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان