سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

اولین جلسه راه اندازی دفتر خدمات عمرانی در فرهنگسرای حاجی پیرلو برگزار شد

جلسه راه اندازی دفتر خدمات عمرانی با حضور معاون سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه در فرهنگسرای حاجی پیرلو سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

اولین جلسه راه اندازی دفتر خدمات عمرانی در فرهنگسرای حاجی پیرلو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، نقی پور، معاون سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با بیان این که ایجاد دفتر عمران و اجرای فعاليت‌هاي عمرانی يكي از مهمترين و اصلي ترين اقدامات سازمان عمران و باز آفرینی ‌در امور كالبدي،عمران و آبادي شهر است،گفت:اين فعاليت‌ها با هدف ايجاد زمينه توسعه و عمران شهر و تأمين عادلانه امكانات و هدايت فيزيكي در جهت بهبود شرايط زيست محيطي صورت می گیرد.

وی در ادامه  ساخت و توسعه امکانات رفاهی در مناطق محروم را از جمله اهداف دفتر عملیات های عمرانی و خدماتی سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری در منطقه حاجی پیرلو عنوان کرد.

در این جلسه  رضاعباسپور، سرپرست فرهنگسرای حاجی پیرلو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بیان کرد : ساماندهی فضای سبز این منطقه ، ایجاد پارک ونصب  وسایل بازی و ورزشی در این منطقه از الویتهای کاری سال جاری قرار گیرد. 

 

#شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#احدـیوسفی#رئیس_ سازمان_ فرهنگی_اجتماعی_ ورزشی#شورا#آبادی#عمران#بازآفرینیٍ#ساخت#پارک#فضای ـسبز#ساماندهی#خدماتی#امکانات#رفاهی

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان