سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

بازدید مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان از فرهنگسرای اندیشه

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان از فرهنگسرای اندیشه بازدید کرد.

  • 21 تیر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2377
  • 0 نظرات
بازدید مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان از فرهنگسرای اندیشه

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی شهرداری ارومیه، مسئول امر به معروف و نهی از منکر سازمان در جریان بازدید از فرهنگسرای اندیشه با اشاره به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در فرهنگسراها ، گفت: به دلیل این که فرهنگسراها بیشتر با شهروندان در ارتباط هستند باید نکات بهداشتی برای حفظ سلامت پرسنل و شهروندان با کیفیت بیشتری رعایت شود.

مظهر عباسی با بیان این که در هنگام وضو و نمازخواندن در نمازخانه فرهنگسراها، باید نکات بهداشتی به طور کامل رعایت شود، گفت: نباید برپایی نماز و پخش صدای اذان در زمان موعد به تعویق بیفتد و فرهنگسراها باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا مدیران فرهنگسرا ها درصدد برگزاری دوره های آموزشی مختلف از جمله نمازخواندن صحیح برای کودکان ،روان خوانی و روخوانی قرآن کریم برای تمامی دوره های سنی به صورت مجازی باشند.

در جریان این بازدید مدیر فرهنگسراهای اندیشه با اعلام این که در صدد آن هستیم که به صورت کامل بهداشت فردی و اجتماعی را با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در این فرهنگسرا رعایت شود، اظهار کرد: فعلا تمامی دوره ها به صورت مجازی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

لازم به ذکر است که  دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی، چرتکه به صورت مجازی در این فرهنگسرا با رعایت  پروتکل های بهداشتی برای علاقه مندان برگزار می شود.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان