سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) درآمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) درآمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

ویژه مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) با حضور زوج های جوان خانواده بزرگ شهرداری و شهردار ارومیه، دبیر اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر ومعاون اداری و مالی شهرداری ارومیه، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور با بیان این که رویکرد مجموعه مدیریتی 4 سال آینده در شهرداری ارومیه، قطعا توجه ویژه به مجموعه داخل سازمان، پرسنل و در حوزه برون سازمانی کیفیت زندگی شهری خواهد بود، گفت: عملکرد مجموعه شهرداری در 5 سال گذشته حاکی از توسعه و توجه به زیر ساخت های شهری و تلاش شبانه روز پرسنل شهرداری بوده و این امر سبب غفلت پرسنل از خانواده های خود شده است.

به گفته وی برنامه ارائه شده شهردار ارومیه به شورای اسلامی ارومیه در دو بخش شهر و شهرداری بوده است که در این راستا هر سازمان برای دست یابی به اهداف، باید رضایتمندی خانواده خود را برای ایجاد احساس تعلق پرسنل به سازمان جلب کند در غیر این صورت اگر میلیاردها تومان هزینه برای توسعه شهر ارومیه پروژه های عمرانی شود نتیجه ای نخواهیم گرفت.
شهردار ارومیه با اعلام این که این ساختار فقط با همدلی، همکاری و احساس تعلق تمامی 4 هزارو 400 نفری پرسنل سازمانی محقق خواهد شد، اظهار کرد: اگر این احساس تعلق در درون سازمانی صورت نگیرد مطمئناً به مشکلات شهروندان در چهار چوب محلات در قالب پروژه های عمرانی و فرهنگی اجتماعی توجهی نمی شود.
حضرت پور پور اجرای برگزاری این چنین مراسم ها و دعوت از 25 زوج پرسنل شهرداری در سالروز جشن حضرت علی (ع) و فاطمه (س) که در یک سال گذشته عقد کرده بودند را گامی بسیار موثر در سایر برنامه های فرهنگی این شهر دانست و افزود: با تجهیز امکانات تفریحی و ورزشی باغ 8 هکتاری شهرداری ارومیه درصدد ایجاد فضایی مناسب برای پرسنل زحمت کش و خانواده های این مجموعه خواهیم بود.
وی معیار اصلی در انتخاب مسئولیت ها را احساس تعهد، تخصص، اخلاق مداری و همان طور توجه به جمله که در شورای اداری مطرح شد، اگر مدیری پای صحبت با خانواده خود ننشیند قطع یقین نمی تواند مدیریت بکند، را دانست.
شهردار ارومیه گفت: امروزه افتخار میکنیم که همکاران مجموعه بزرگ شهرداری در چهار چوب اقتصاد مقاومتی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری با امکانات موجود توانسته اند اقدامات مهمی در حوزه های مختلف این شهر، آبادانی و توسعه ارومیه انجام دهند.
وی رسالت اصلی در 4 سال آینده شهرداری را توجه ویژه به کیفیت زندگی شهری دانست و افزود: در سال های آتی شاهد حرکت انقلابی و جدید از سوی مجموعه مدیریت شهر در ارومیه خواهیم بود.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان