سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اداره کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان آذربایجان غربی

تعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اداره کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان آذربایجان غربی جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای تحقق اهداف اجتماعی و فرهنگی دو دستگاه.

تعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اداره کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان آذربایجان غربی

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ، طی دیداری در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان آذربایجان غربی جهت استفاده از ظرفیت های طرفین برای انجام فعالیت های مشترک در راستای تحقق اهداف اجتماعی و فرهنگی هر دو دستگاه گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با ارائه فهرستی از فعالیتهای سازمان در خصوص قابلیت ها و علاقمندی های سازمان مطالبی را ارائه  نمود و با اشاره به ظرفیت های موجود در سازمان و فرهنگ سراها اذعان داشت که انجام بسیاری از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر و یا مشارکت در آنها، افتخار بزرگی است که نصیب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گردیده است.

علی محبوبی با اشاره به این موضوع که مهمترین هدف احداث، راه اندازی و تقویت فرهنگ سراهای شهرداری، محله محور نمودن فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و در دسترس قرار دادن امکانات برای شهروندان بود و  با انجام تعامل بین این دو دستگاه می توان خدمت بیشتری به خانواده معظم و معزز اداره کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان آذربایجان غربی  ارائه نمود.

    سعید ویسی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم ایجاد هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی، پیشنهاداتی در خصوص استفاده از ظرفیت های طرفین جهت ارائه خدماتی در خورشان خانواده محترم شهدا ارائه نمود.

در ادامه این جلسه مقرر گردید طی هفته جاری بازدیدهایی از سوی مدیران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان آذربایجان غربی از امکانات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  از جمله برخی فرهنگ سراها به عمل آمده و لیستی از علاقمندی های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان آذربایجان غربی در راستای انجام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ارائه گردد تا نسبت به تنظیم  و عقد تفاهم نامه  و آغاز فصل جدیدی از فعالیت های مشترک گام های موثری برداشته شود.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان