سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تیم جوانان شهرداری ارومیه پس از کسب قهرمانی کشور مورد استقبال قرار گرفت

تیم جوانان شهرداری ارومیه پس از کسب قهرمانی کشور مورد استقبال قرار گرفت

 با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه:

تیم

 

شهرداری ارومیه پس از کسب قهرمانی کشور مورد استقبال قرار گرفت 

طی مراسمی همزمان  با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهدای کرمان، تیم شهرداری ارومیه پس از کسب مقام قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر جوانان کشور و ورود به شهر ارومیه مورد استقبال اعضای شورای شهر ارومیه و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه قرار گرفت. 

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، تیم جوانان شهرداری ارومیه پس از کسب مقام قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر ، ظهر امروز  در بدو ورود به ارومیه، طی مراسمی همزمان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان در  حادثه تروریستی  گلزار شهدای شهرکرمان، مورد استقبال  نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه قرار گرفت. 

دراین مراسم اعضای شورای اسلامی با تقدیر از تلاشهای سازمان، کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان شهرداری ارومیه بر ادامه حمایت از رشته والیبال در تیم های پایه و نوجوانان تاکید کردند. 

گفتنی است رقابتهای لیگ برتر جوانان کشور از چهارم دی ماه سال جاری با حضور 15 تیم به مدت ده روز به میزبانی شهر کرد برگزار شد و تیم جوانان شهر ارومیه با شکست رقبای خود توانست با اقتدار در جایگاه اول این دوره از مسابقات تکیه بزند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان