سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تیم فوتبال شهرداری ارومیه بومی محور شد

تیم فوتبال شهرداری ارومیه بومی محور شد

تیم فوتبال شهرداری ارومیه بومی محور شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، محمد علی نوری، با بیان این که از 25بازیکن این تیم 4 نفر غیر بومی از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان حضور دارند، گفت: پیش بینی می شود این مسابقات از شهریور ماه سال جاری آغاز شود.
وی با اعلام این که قراردادهای این بازیکنان به صورت منظم و منسجم با حضور سرمربی و سرپرست در محل اداره با تمامی بازکنان در سال جاری عقد شده است، بیان کرد: مبالغ قرار دادها نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
به گفته قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه در این لیگ تیم های امید، جوانان، نونهالان و بزرگسالان حضور دارند و روزانه بازیکنان بعد از ظهر درورزشگاه تختی و خانه جوان ارومیه تمرین های مورد نظر را انجام می دهند.
نوری از برنامه اردویی 5 روزه سرعین برای هر چه بیشتر آمادگی بازیکنان خبر دادو افزود: با توجه به تعیین نشدن رنگ لباس بازیکنان تیم فوتبال لیگ دسته 2 ، در حال حاضررنگ اولیه لباس بازیکنان تیم سفید و رنگ ثانویه قرمز است.
وی در پایان از زحمت های بی دریغ شهردار ارومیه و همچنین مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تشکر ها ی لازم را به عمل آورد.


Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان