سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جشنواره یک کیلومتری غدیر در شهر ارومیه برگزار شد

میهمانی یک کیلومتری غدیر از میدان میثم تا محوطه آمفی تئاتر بوستان ائللر باغی همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع بمناسبت عید سعید غدیر برگزار شد.

  • 17 تیر 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 286
  • 0 نظرات
جشنواره یک کیلومتری غدیر در شهر ارومیه برگزار شد
به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،امسال متفاوت تر از سالهای گذشته جشن عید غدیر تحت عنوان میهمانی یک کیلومتری غدیر با حضور مردم ولایتمدار ارومیه از میدان میثم تا محوطه آمفی تئاتر پارک ائللر باغی برگزار شد.

در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل داده بودند و موکبها، گروه‌های جهادی، خدماتی و گروه‌های سرود،تئاتر خیابانی،غرفه های سلامت،کتابخانه،یاران خراسانی،غرفه ایثار و شهادت،ایستگاه بازی کودکان،غرفه قران و عترت،غرفه طب سنتی،غرفه شرکت پاکدیس، اجراهای شاد خیابانی، ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی، غرفه‌های عفاف و حجاب در طول مسیر برپا شده بود و به بهترین نحو ممکن در خدمت میهمانان این جشنواره بودند.

در ادامه محوطه آمفی تئاتر بوستان ائللرباغی میزبان شهروندانی بود که در این جشنواره گرد هم آمده بودند.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع،مولود خوانی،اجرای موسیقی،اجرای گروه های هنری،تئاتر،نور افشانی، آتش بازی و سایر برنامه های جذاب همراه با برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی از دیگر برنامه های این میهمانی یک کیلومتری غدیر بود.

گفتنی است فردا جمعه شانزدهم تیرماه همزمان با عید سعید غدیر، برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ادامه داشته و جشن بزرگ غدیر برای شهروندان با اجرای سایر برنامه های شاد و متنوع دوام خواهد داشت.

@urmiafarhangh
Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان