سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جشن میلاد امام رضا (ع) در فرهنگسراهای ارومیه برگزار شد

  • 3 تیر 1400
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1070
  • 0 نظرات
جشن میلاد امام رضا (ع) در فرهنگسراهای ارومیه برگزار شد

فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) و دهه ویژه برنامه ها و جشن های مختلفی را در بوستان های مختلف شهر ارومیه برگزار کردند
 میلاد باسعادت امام رضا (ع) روز فرخنده ای برای مسلمانان است در روز میلاد امام رضا(ع)  دلهای مردم یکپارچه در شادی و سرور است و برگزاری جشن‌های، میلاد این امام بزرگوار نیز با هدف افزایش نشاط اجتماعی که از جمله رسالت های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهراری ارومیه است،  برگزار شد.
 امام رضا (ع)  از پایگاه مردمی شایسته ای برخوردار بود و نمایان کردن توانمندی های و سیره ائمه و امام رضا (ع) برای جوانان امروز در قالب اجرای برنامه های فرهنگی هنری از دیگر اهداف اجرای جشن های میلاد امام رضا توسط فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بود.

مسابقات فرهنگی هنری، نمایش واجرای گروه تواشیح، اجرای موسیقی سنتی و زنده، سخنرانی مذهبی با موضوع سبك و سیره زندگی امام رضا (ع( شعرخوانی، و برنامه های شاد و متنوع  از جمله آیتم های در نظر گرفته شده برای جشن میلاد امام رضا (ع) بودند.
هدف از برگزاری جشن میلاد ثامن الحجج  نزدیکی و الفت هرچه بیشتر شهروندان ارومیه با این امام مهربان و حفظ کرامت و شان این امام معصوم میباشد.

جشن میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع)به همت فرهنگسراهای محمدرسول الله و فرهنگسرای امام خمینی (ره) و با حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ‌‌ورزشی شهرداری ارومیه و شهروندان حوزه خدمتی دو فرهنگسرا با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک لاله مقابل فرهنگسرای حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد 
سخنرانی، مولود خوانی و مسابقه از بخش های مختلف این جشن بود.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان