سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جلسه هماهنگی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب برگزار شد

جلسه هماهنگی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب برگزار شد.

جلسه هماهنگی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه جلسه هماهنگی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 30 مهر ماه 98 ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات معاونت سیاسی وامنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص هفته کتاب گفت: این هفته از تاریخ 23 لغایت 30 آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آغاز می شود و با عنایت به اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی بدون مشارکت دستگاه های مختلف فرهنگی و اجرایی، همچنین نهادهای دولتی و غیر دولتی امکان پذیر نمی باشد لذا از دستگاه های شرکت کننده خواست تا پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص برگزاری این هفته ارائه کنند و برای هر چه بهتر برگزار شدن آن همکاری لازم را نمایند.

وی در ادامه با ارائه توضیحاتی از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هر کدام از دستگاه های شرکت کننده عملکرد خود را طی سال 97 و شش ماهه 98 ارائه نمایند.

سپس هر کدام از دستگاه ها ضمن ارائه عملکرد خود پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند.

علی محبوبی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این جلسه گفت: شهرداری ارومیه می تواند اطلاع رسانی در سطح شهر را از طریق در اختیار گذاشتن سازه بنرها بر عهده بگیرد.

وی افزود: شهرداری می تواند از طریق تبلیغات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اعم از تاکسی ها و اتوبوس ها در اطلاع رسانی هر چه بهتر همکاری نماید.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اظهار کرد: از معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی در خواست داریم طی ابلاغی به دستگاه های متولی دستور دهند تا جایگاه نصب بنردر جلوی ادارات که متعلق به آن ها می باشد در هفته ها و روز های خاص جهت نصب بنرهای ویژه اختصاص داده شود.

وی افزود: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا جهت تجدید بیعت اصحاب قلم در روز 23 آبان همزمان با آغاز هفته کتاب نیز توسط شهرداری انجام می گیرد.

محبوبی از راه اندازی 9 کتابخانه در 9 فرهنگسرای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد و گفت: طی هماهنگی های انجام گرفته با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی کتابخانه های فرهنگسراها راه اندازی و تجهیز خواهد شد که اقدامی در راستای ارائه خدمات و در دسترس گذاشتن امکانات فرهنگی در محلات و سطح شهر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

در پایان جلسه معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از دستگاه های شرکت کننده خواست تا جهت اطلاع رسانی و تبلیغات مدون در خصوص این هفته اهتمام ورزند و از همکاری و مشارکت دانشگاه ها نیز بهره مند شوند، اطلاع رسانی از طریق رسانه های ملی و مخصوصاً فضاهای مجازی در سطح گسترده انجام گیرد و در خصوص برنامه های ارائه شده توسط دستگاه های شرکت کننده گفت : پیشنهادات و نظرات خود را جهت رسیگی و پیگیری طی مکاتبات به ادارات مربوطه انجام دهند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان