سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

دبیر کمیته تربیت بدنی دبیرخانه کلانشهرهای کشور در ارومیه عنوان کرد؛

صعود تیم های کوهنوردی شهرداری های کلانشهرها به قله سبلان/ مسابقات والیبال مردان در ارومیه برگزار می شود

دبیر کمیته تربیت بدنی دبیرخانه کلانشهرهای کشور در ارومیه عنوان کرد؛
مسعود پوریان در جلسه هیئت رئیسه تربیت بدنی دبیرخانه شهرداری های کلانشهرهای کشور در ارومیه اظهار کرد: کمیته تربیت بدنی شهرداری ها با مساعدت کلانشهرها تشکیل شده و در روند کاری آن از هرگونه اعمال سلیقه شخصی خودداری شده و تا به امروز 15 کلانشهر کشور به عضویت دبیرخانه درآمده اند.
وی افزود: طی هم اندیشی با اعضا دبیرخانه تقویمی را مدنظر قرار داده ایم که هرساله مسابقاتی در سطح کلانشهرها و به میزبانی شهرهای مختلف برگزار می شود که در شش ماهه اول امسال والیبال ساحلی در رشت، والیبال بانوان و شطرنج در تهران و والیبال مردان در ارومیه را پیش بینی کرده بودیم.
دبیر کمیته تربیت بدنی دبیرخانه کلانشهرهای کشور با اشاره به وضعیت مالی شهرداری های سراسر کشور گفت: شهرداری های کشور در مباحث مالی در شرایط نامساعدی قرار دارند به نحوی که در 29 سال سابقه خدمت در شهرداری اینچنین فضایی را تجربه نکرده ایم.
پوریان ادامه داد: فعالیت در مباحث ورزشی زمانی ایده آل و خوب است که به سازمان ورزشی فکر کنیم و در این راستا باید منابع بودجه ای در نظر گرفته شده و امورات ورزشی وبال شهرداری نشود.
وی تصریح کرد: بودجه ورزشی شهرداری ها شاید از خیلی سازمانها بیشتر باشد ولی ضوابط ثابت و مشخصی وجود نداشته و به سلایق اهمیت داده شده و یکی از اهداف دبیرخانه مدیریت ناهماهنگی هاست.
رییس اداره تربیت بدنی کارکنان شهرداری مشهد تأکید کرد: در هزینه کردها باید دقت کرد چون شهرداری ها در تأمین حقوق کارکنان خود با مشکل جدی مواجه هستند.
پوریان یکی از اقدامات مثبت تشکیل دبیرخانه ورزشی کلانشهرهای کشور را گردهم آمدن بیش از دوهزار نفر از کارکنان شهرداری های کلانشهرهای کشور در کنار هم و آشنایی با یکدیگر به عنوان یک خانواده بوده و این مایه سعادتمندی است.
وی از برنامه های آتی ورزشی شهرداری های کلانشهر در سراسر کشور خبر داد و گفت: چهارم شهریورماه همزمان با هفته دولت تیم های کوهنوردی کلانشهرها به قله سبلان صعود خواهند کرد و علاوه بر صعود به پاکسازی طبیعت سبلان اقدام خواهد شد و از شهرداری مشهد تاکنون یکصد نفر اعلام آمادگی کرده اند.
پوریان ادامه داد: همایش سراسری دوچرخه سواری در هفته بسیج در آذرماه و همچنین برگزاری مسابقات والیبال مردان در 20 مهرماه به میزبانی ارومیه و با رعایت دستورالعمل های حرفه ای ورزشی اهم این برنامه هاست.
دبیر کمیته ورزشی شهرداری های کلانشهرهای کشور خاطرنشان کرد: دبیر کمیته تربیت بدنی دبیرخانه کلانشهرهای کشور را با مشکل مواجه کرده و امیدواریم با تدابیر مناسب مشکلی در این راستا را شاهد نباشیم.
Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان