سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

دومین روز از جشن بزرگ کرسی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

  • 30 آذر 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 195
  • 0 نظرات
دومین روز از جشن بزرگ کرسی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد
به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،جشن بزرگ کرسی به همت سازمان و با حضورمصطفی زاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، دکتر حسین مهدی زاده، شهردار ارومیه، دکتر صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ،محمد نقی پور رییس سازمان، جمعی از معاونین، همکاران و شهروندان ارومیه در سالن آمفی تئاتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.
در ابتدای این جشن عاشیق ذکریا با اشعار خود به وصف آداب و رسوم قدیمی چله گجسی پرداخت.
در ادامه این جشن بزرگ شهردار کلانشهر ارومیه ضمن تبریک شب یلدا(چله گجسی) به شهروندان ارومیه اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری،اجتماعی و مذهبی را گامی مهم در ایجاد شور و نشاط شادابی شهروندان دانست.
حسین مهدی زاده گفت: با توجه به افزایش روز افزون شهر نشینی باید توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهروندان افزایش یابد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از پرسنل خدوم شهرداری ارومیه، افزود: اقدامات مهم و موثری در راستای گسترش فرهنگ شهر نشینی و فرهنگ تفکیک از مبدا زباله صورت گرفته و با آموزش کودکان می توانیم نقش مهمی در بحث های زیست محیطی داشته باشیم.
در این جشن شاعر هنرمند آقای جامعی با اشعار خود به وصف آداب و سنن شب چله گجسی و جایگاه کرسی دراین شب پرداخت.
اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله اجرای گروه امیرالانبیا و مسابقه برای شهروندان جلوه ویژه ای به این جشن بخشید.
این جشن بزرگ کرسی به مدت ۲روز از ساعت ۲۱ در این سالن با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ملی و هنری در راستای حفظ سنت های دیرینه و همچنین آداب و رسوم مردم آذربایجان برگزارشد.
Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان