سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

شهرداری و خانواده بزرگش عضوی از جامعه است؛ نمی‌توانیم نسبت به سلامت جسمی و روحی خانواده شهرداری بی توجه باشیم.

  • 5 آبان 1400
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 462
  • 0 نظرات
شهرداری و خانواده بزرگش عضوی از جامعه است؛ نمی‌توانیم نسبت به سلامت جسمی و روحی خانواده شهرداری بی توجه باشیم.

در اولین نشست مدیران ورزش فرزندان کارکنان شهرداریهای کلانشهرهای کشور که با مشارکت مدیران ورزشی شهرداریهای کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار شد؛ احد یوسفی دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه طی سخنانی اهمیت و نگاه ویژه به ورزش خانواده بزرگ شهرداریها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری و خانواده بزرگش عضوی از جامعه است پس طبیعتاً نمی‌توانیم نسبت به سلامت جسم، سلامت روح و روان و سلامت خانواده شهرداری بی توجه باشیم.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت نگاه ویژه به توسعه ورزش همگانی چه به لحاظ نرم افزار و انجام جشنواره های مختلف چه به لحاظ توسعه زیرساخت های ورزشی خصوصاً با اولویت مناطق کم‌برخوردار؛ تاکید کرد: قطعاً لازم است به بحث ایجاد زیرساخت‌ها در تمام مناطق شهری به ویژه مناطق کم‌برخوردار ایجاد شود تا در سایه ایجاد این زیرساخت ها استعدادهای بالقوه این مناطق را به بالفعل تبدیل کنیم.

احد یوسفی دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه؛ لزوم استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های مناطق مختلف در بحث تیم‌داری‌های مختلف را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: متاسفانه در بعضی از شهرهای ما، ما بخش خصوصی فعالی که بتواند از حوزه حرفه‌ای مراقبت کرده و این استعدادهای جوان ما را تربیت کند متاسفانه نداریم و این مسئولیت و سنگینی این موضوع بر دوش شهرداریهاست. | انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان