سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مراسم تکریم آقای مهدی علیزاده در آمفی تئاتر سازمان برگزار شد

مراسم تکریم از زحمات جناب آقای مهدی علیزاده در آمفی تئاتر سازمان برگزار شد.

  • 9 دی 1398
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 3708
  • 0 نظرات
مراسم تکریم آقای  مهدی علیزاده در آمفی تئاتر سازمان برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، رئیس سازمان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به همکاران با بیان این که سازمان به عنوان یک سازمان فرهنگی باید پیشگام برگزاری این چنین مراسم هایی هنگام تودیع و معارفه همکاران باشد، بیان کرد: درست است آقای  علیزاده  هنگام ورود به سازمان سابقه فعالیت در حوزه شهرداری را نداشتند، اما با توجه به تجربیات، لیاقت و شایستگی ایشان  توانستیم  در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از حضور ایشان بهره مند شویم.

فرهنگ صفایی پور با اعلام این که اقای علیزاده یک انسان فرهیخته هستند و این سازمان به حضور این چنین افراد در بحث مراودات فرهنگی و اجتماعی نیازدارد، گفت: این مجموعه توانست با بهره مندی از تجربیات، لیاقت، ادبیات عالی ایشان مسائل و مشکلات بسیاری را حل کند.

به گفته وی آقای مهدی علیزاده از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه نرفته اند، بلکه به عنوان نماینده تام الختیار این سازمان در همیاری شهرداری های حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان ادامه  داد: امید است با کمک های آقای مهدی علیزاده در سازمان همیاری  شهرداری ها بتوانیم در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی گام های موثری را برای شهر ارومیه برداریم.

صفایی پور گفت: آقای مهدی علیزاده یک نیروی کارآمد، پرتوان، متخصص با سعه صدر بالا هستند و بنده از ایشان به عنوان یک معلم اخلاق سازمان، تشکر و قدرانی های لازم را دارم.

در ادامه مراسم معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به نیابت از تمامی همکاران، در این مراسم ضمن تشکر و قدرانی از عوامل اجرایی این برنامه گفت: اقای مهدی علیزاده در این مدت زمان، به یک فرد محبوب مابین همه همکاران  شناخته شدند.

علی محبوبی با بیان این که آقای مهدی علیزاده در راستای شکوفایی ظرفیت های همکاران این مجموعه نقش بسیار موثری را ایفا کرده اند، بیان کرد: ظرفیت بالا، ایجاد انرژی مثبت، ارتباط فوق العاده انسانی، ارزش دادن به پرسنل، صبر و تحمل  بالا، گوش شنوا، صداقت و امانتداری، رعایت عدالت، برخورد منصفانه، توجه به وضعیت معشیتی پرسنل، انتقاد پذیری از جمله خصوصیاتی هستند که در این مدت این مجموعه شاهد بوده است.

به گفته وی یکی از مهمترین عملکردهای ایشان در حوزه مالی ، شفاف سازی سیستم مالی در فرهنگسراهای تابعه سازمان بوده است.

در پایان ، معاون اجتماعی سازمان به نیابت از کلیه پرسنل شاغل در این سازمان از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود.

در خاتمه : آقای مهدی علیزاده قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی گفت: خدارا شاکرم که فرصت خدمت در یک سازمان فرهنگی با پرسنل متخصص را در شهر ارومیه به بنده عطا فرمود.

وی ادامه داد : تک به تک شخصیت های این سازمان متخصص و قابل تکریم در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی و ورزشی هستند.

علیزاده با بیان این که از آقای صفایی پور به عنوان پدر دلسوز سازمان قدردانی های لازم را دارم، گفت: در دوران خدمت اینجانب در این سازمان ، از تجربیات جناب آقای صفایی پور استاد مسلم فرهنگ و هنر بهره های فراوانی را کسب کرده ام  و از تمامی پرسنل این سازمان تقاضا دارم دوشادوش این استاد با استفاده از ظرفیتهای بالقوه ایشان در اجرای برنامه های فاخر فرهنگی هنری اجتماعی و ورزشی یاری رسان سازمان باشند و اجازه ایجاد کوچکترین تفرقه و گسستگی در این مجموعه بزرگ فرهنگی را ندهند.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان