سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نباید غافل از محتوا و ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه باشیم/ بانوان وظیفه سنگین تربیت نسل های آینده را دارند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اعلام این که وظایف اساسی بانوان در زیر سایه عفاف و حجاب رنگ خاصی برخود گرفته است، اظهارکرد: این موضوع زمینه ساز تقویت ارزش های دینی، انقلابی و اساس پایه و بنیاد خانواده بوده است.

نباید غافل از محتوا و ارزش های اسلامی و اخلاقی  در جامعه باشیم/ بانوان وظیفه سنگین  تربیت نسل های آینده را دارند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ اختتامیه دومین همایش بین المللی حجاب و عفاف با عنوان حجاب من و حیای من، با حضور اعضاء شواری اسلامی ارومیه، مسئولین شهری و استانی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و برترین های عفاف و حجاب از شهر و استان و همچنین کشورهای مختلف 27 مهرماه در سالن آمفی تئاتر شهرداری ارومیه برگزار شد.

احد یوسفی در همایش حجاب من و حیای من اظهار کرد: چنان ارزش های والایی در عفاف و حجاب نهفته که زنان جامعه های اروپایی با پی بردن به این امر از آن بهره مند شده اند و گرایش به سمت حجاب روز به روز بیشتر می شود.

 به گفته وی صاحب این سرمایه عظیم بانوانی هستند که با حفظ حجاب خود و تبلیغ آن به عنوان الگوی برتر عفاف باعث روی آوردن زنان جوامع اروپایی به این سمت شدند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اعلام این که وظایف اساسی بانوان در زیر سایه عفاف و حجاب رنگ خاصی برخود گرفته است، اظهارکرد: این زمینه ساز تقویت ارزش های دینی، انقلابی و اساس پایه و بنیاد خانواده بوده است.

یوسفی  ادامه داد: نباید غافل از محتوا و ارزش های اسلامی و اخلاقی  در جامعه باشیم و نگذاریم شکل های ظاهری جایگزین ارزش های باطنی شود و در این بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بر طبق رسالت خود در جهت ایجاد جامعه ای پاک و عفیف تلاش می کند و فرهنگسراهای مختلف بازوان اجرایی اینگونه اقدامات ارزشمند هستند.

وی بیان این که با حفظ ارزش های اسلامی و دینی و توجه به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب از وظایف تک به تک افراد در جامعه اسلامی و ایرانی است، خاطرنشان کرد: بانوان وظیفه سنگین  تربیت نسل های آینده و با الگو قرار دادن فاطمه زهرا(س) برعهده دارند و باید با اقدامات و برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و آموزشی آنها را بیش از پیش با اینگونه مسائل آشنا کرد.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان