سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

همایش افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد

همایش بزرگ افشای حقوق بشر آمریکایی در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

همایش افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، همایش بزرگ افشای حقوق بشر آمریکایی در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،شهردار منطقه گلمان، سرهنگ هاشمی معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی، سرهنگ وفاکار معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، سرهنگ رحمانی رئیس بسیج کارمندان و سرهنگ محمدی فرمانده حوزه  بسیج 9ادارات ،  آقای سید هاشمی مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج  برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین با بیان این که خداوند را شاکریم توفیق عطا فرموده، بتوانیم درحد توان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و هنری  در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه های مختلفی را اجرا کنیم، گفت: هرچند شاید برنامه های اجرا شده در حد توان بوده ولی می تواند زمینه ای بر این اصل باشد که آرام آرام در بحث گام دوم از منویات مقام معظم رهبری در شفاف سازی برخی از مسائل علی الخصوص وظیفه رسانه ها که باید  شفاف سازی انجام دهند، گام هایی برداشته باشیم.

فرهنگ صفایی پور با اعلام این که آمریکا و ایادی غرب ازجمله سیستم هایی هستند که بزرگترین نقض حقوق بشر را انجام میدهند، بیان کرد: آمریکا برای اولین بار در دنیا با استفاده از بمب اتم، سبب قتل بیش از  200 هزار نفر  زن و مرد و بزرگ  و جوان  در دو شهر بزرگ هیروشیما و ناتازاکی شد که این بزرگترین نقض حقوق بشر دردنیاست.

به گفته وی  شاهدهستیم همین آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم در سرنگونی بعضی از حکومت هایی که مردمی بودند نقش اساسی و مهمی را داشته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت:  برپایی زندان های  مختلف در سراسرآمریکا از جمله گوانتانامو و ابو قریب زندان های مخفی بودند  که بالاترین  نقض حقوق بشر در مستعمراتی آمریکا در آن ها دیده می شوند.

 وی  با اعلام این  که ما شاهد هستیم آمریکا  هر روز با استفاده از واژه های دموکراسی و حقوق بین الملل و حقوق بشر فقط مطامع و نیات خود را  جامعه عمل می پوشاند گفت: هدف آنها جز سوء استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات دول دنیا نمیباشد .

 

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان